ورزشی

پیش بینی خسرو حیدری از بازی با الاهلی امارات

به گزارش شورا‌آنلاین، خسرو حیدری در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی امارات گفت: بازی رفت را به الاهلی باختیم اما بازی فردا دستکمی از السد ندارد. در بازی با السد بازیکنان ما جوان بودند و اولین بازی آسیایی برخی از آنها بود. 

حیدری ادامه داد: جوانان ما اکنون پخته‌تر شدند، بازی فردا شب کمتر از بازی با السد قطر نیست. می‌خواهیم با حمایت هواداران حریف را شکست بدهیم و فردا به وجود هواداران نیاز داریم تا با پیروزی مقابل الاهلی به مرحله بعد صعود کنیم. 

وی در مورد شرایط بازیکنان استقلال در بازی فردا، گفت: خیلی از بازیکنان ما قبل از بازی رفت با الاهلی در آسیا بازی نکرده بودند و بسیار جوان بودند اما اکنون بازیکنان ما باتجربه‌تر شدند و فردا شانس داریم تا با پیروزی مقابل الاهلی هم صعودمان را قطعی کنیم و هم به صدر جدول برسیم. در بازی با السد قطر نیروی مضاعفی با حضور هواداران به ما دست داد. خود من وقتی پشت پنالتی آخر ایستادم و هواداران را دیدم انرژی مضاعف گرفتم.

حیدری ادامهداد: فردا می‌توانیم برنده شویم البته الاهلی تیم خطرناکی است. بازی قبلی‌اش را برده . الاهلی تیم حرفه‌ای است که مربی خوبی دارد، باید بسیار هوشمندانه بازی کنیم. ما اگر یک بر صفر هم پیروز شویم از گروهمان صعود خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا