شورای شهر

انتقاد تند پرویز سروری از رد صلاحیت اعضای شورا: نیروهای انقلابی لیست خدمت را گردن زدند/ با مهندسی انتخابات از اصولگرایان انتقام گرفتند

به گزارش شورا‌آنلاین، پرویز سروری در گفت و گو با خبرنگار شوراآنلاین در خصوص رد صلاحیت شدن برخی از چهره های سرشناس اصولگرای شورا توسط هیات نظارت انتخابات شورا گفت: ظاهرا اصلاح طلب ها که احساس کردند شرایط جامعه علیه آنها می شود و یک رویگردانی اجتماعی را حس کردند، تصمیم گرفتند تا انتخابات را مهندسی کنند و قرار است خودشان بگویند چه کسی وارد شورا بشود و چه کسی وارد نشود!

وی ادامه داد: این آقایان همان هایی هستند که در تمام دوران اقدامات شورای نگهبان را به شدت زیر سوال می بردند و حالا امروز می بینیم زمانیکه خودشان به این نقطه رسیده اند و این مسئولیت را قبول کردند به قلع و قمع  نیروهایی انقلابی پرداخته اند. همین موضوعات نشان می دهد که آنها به دنبال مهندسی انتخابات هستند.

سروری در خصوص اینکه ایا این موضوع به نوعی انتقام گیری تلقی می شود یا خیر گفت: ظاهرا قرار است از کسانی که در عرصه های مختلف انقلاب را حمایت کردند، انتقام گیری کنند! ملاک رد صلاحیت  آنها کسانی هستند که با فتنه مقابله کردند و از طرفی هم ظاهرا تمامی آنهایی که در فتنه نقش داشتند و حتی بعضی از آنها زندانی هم شدند و تایید صلاحیت شوند!

وی ادامه داد: از همین رو این رد صلاحیت ها اصولگرایان را به این نتیجه می رساند که حضور در انتخاباتی که مهندسی می شود و قرار است دیگران جای مردم تصمیم گیری کنند بسیار سخت خواهد بود و باید در این عرصه تلاش بیشتری انجام دهیم.

سروری در خصوص  اینکه چهره های شاخص اصولگراها رد صلاحیت شده اند و ایا با این رد صلاحیت ها تغییراتی در لیست خدمت به وجود خواهد آمد یا خیر گفت: نیروهای رای آور لیست خدمت را رد صلاحیت کردند و با این رد صلاحیت ها به تعبیری می خواهند کرسی های شورا ر بدست بیاورند و روند شورای اول را در شورای پنجم کلید بزنند.

وی ادامه داد: طبیعتا نیروهای انقلابی لیست خدمت زیر گیوتین های هیات نظارت گردن زده شدند و اگر این رد صلاحیت ها حتمی شود قطع به یقین باید برای جابه جایی در لیس خدمت برنامه ریزی هایی انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا