شورای شهر

اصولگرایان شورا الگوی مجلسی ها باشند/در پرونده علاء الدین شرمنده مردم نشدیم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عضو شورای شهر تهران ادامه داد: نظارت بیشتر و حساس تر بر عملکرد شهرداری و بهتر و منظم تر برگزار کردن شدن جلسات شورای شهر در یکسال گذشته باعث شد تا کمترین مشکل و حاشیه ای ایجاد شود. 

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر در خصوص اینکه اصولگراها بار دیگر موفق شدند تا هدایت شورای شهر را برعهده بگیرند، گفت:وحدت کلام اعضای اصولگرا در شورای شهر باعث شد تا برای دومین سال پیاپی هدایت شورای شهر به دست اصولگراها بیفتد. در این انتخابات اعضای اصولگرا از خود گذشتگی را به معرض نمایش گذاشتند و به تمام کشور نشان دادند که با همدلی و هم زبانی می توان کارهای بزرگی انجام داد.

 

قناعتی افزود:به نظر من باید این وحدت کلام برای دیگران به خصوص نماینده های مجلس باید یک الگو باشد اگر می خواهند در انتخابات پیش رو پیروز شوند.

 

ابوالفضل قناعتی در خصوص اینکه پس از انتخابات هیئت رئیسه جدید جلسه ای را با هم برگزار کرده اند یا خیر گفت: تا به امروز نتوانسته ایم جلسه ای را با هم برگزار کنیم اما به جد دنبال این هستیم تا در این هفته چنین جلسه ای برگزار شود.

 

 وی ادامه داد:هدف از برگزاری این جلسه این است تا برنامه یکسال بعد شورای شهر را تدوین کنیم و با یک برنامه ریزی خیلی خوب بتوانیم جواب اعتماد اعضای شورای شهر را بدهیم.

 

عضو شورای شهر در خصوص اینکه برای بار دوم توانسته در هیئت رئیسه قرار بگیرد گفت: خدا را شکر می کنم که جواب اعتماد اعضای شورای شهر در سال گذشته را دادم.من فکر می کنم اگر در سال گذشته کارایی لازم را در هیئت رئیسه نداشتم امسال نمی توانستم برای برا دوم در هیئت رئیسه حضور پیدا کنم.

 

ابوالفضل قناعتی در خصوص اینکه بالاخره طبقه هفتم علاء الدین تخریب شد گفت:لطف خداوند تبارک و تعالی بود تا شرمنده شهروندان تهرانی نشویم. من فکر می کنم با تخریب اطبقه هفتم علاء الدین باورهای مردم به مسئولین بیشتر شد. آنها به این تیجه رسیده اند که برای احقاق حقوق پا پس نمی کشیم. حتی اگر پرونده ای به گردن کلفتی پاساژ علاء الدین باشد!

 

قناعتی در پایان خاطرنشان کرد:پس از پایان این پرونده قصد داریم تا به دنبال پرونده های مهم تری مانند تخلف هتل اسپیناس برویم. ما نماینده مردم هستیم و حداقل کاری که می توانیم برای آنها انجام دهیم این است که نگذاریم هیچ تخلفی در ساخت و سازها در تهران صورت بگیرد. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا