اجتماعی و فرهنگی

امانی:هتل قصر مشهد برای استفاده کارکنان شهرداری اجاره شده است/هزینه های پل صدر و تونل نیایش دو بار مکتوب ارسال کردیم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ناصر امانی در سیصد و بیستمین جلسه شورا و در پاسخ به برخی تذکرات اعضای شورا گفت: شهرداری هتلی در مشهد برای استفاده کارکنان اجاره کرده است و هیچ استفاده دیگری از این هتل نکرده است . 


وی ادامه داد: این امر هم مربوط به امسال نیست و چندین سال است که در راستای رفاه کارکنان شهرداری و زیارت امام رضا (ع) هتل قصر مشهد را اجاره کردیم تا کارکنان شهرداری بتوانند در طول سال به سفر زیارتی مشهد مقدس بروند. 

وی ادامه داد: در مورد بحث تبلیغات تلفنی نیز باید بگویم اینکه این نظر سنجی ها از سوی شهرداری تهران بوده و تبلیغاتی صورت گرفته باشد نیاز به اثبات و قطعی شدن دارد. در حال حاضر ما یک سامانه ۱۳۷ داریم که شهروندان برای طرح شکایات و خواسته های خود، در این سامانه اعلام پیام می کنند در صورت عدم رسیدگی پیامشان را به سامانه ۱۸۸۸ اعلام می کنند و این سامانه پیگیر درخواست شهروندان خواهد بود تا مشخص شود درخواستشان محقق شده یا نه . لذا تبلیغاتی در این فضا در کار نیست. 

امانی همچنین در خصوص اعلام هزینه های پل طبقاتی صدر نیز گفت: ما دو بار به صورت مکتوب هزینه های اجرای پل طبقاتی صدر و تونل نیایش را به تفکیک برای اعضای شورای اسلامی شهر تهران ارسال کردیم و هیچ چیز پوشیده ای در این زمینه نداریم. هزینه های این پروژه ها کاملا روشن است و اگر اعضای شورا بخواهند باز هم برایشان ارسال خواهیم کرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا