شورای شهر

تکذیب صحبت های شیبانی در صحن علنی شورای شهر تهران/ آزاده شیبانی: از قول پدرم به دروغ علیه آقای نجفی مصاحبه منتشر کردند

به گزارش شورا‌آنلاین،  احمد مسجدجامعی امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران، گفت: چندی است مطالبی از قول آقای دکتر شیبانی عضو سابق شورای شهر که در واقع تنها عضوی از شواری عالی انقلاب است که در حال حاضر از وجودشان بهره مندیم علیه مدیریت شهری، شورا، شهرداری و شخص شهردار محترم تهران منتشر می شود. خانم آزاده شیبانی، دختر ایشان، از من خواست تا متن تکذیبه ایشان را قرائت کنم. « پدرم ماه هاست که مصاحبه ای نداشته اند و من به شدت از افرادی که به صورتی غیر اخلاقی و دروغ مطالبی را به اسم ایشان و بر علیه آقای نجفی منتشر کرده اند گله مندم.»

او ادامه داد: آقای دکتر شیبانی از شخصیت های ممتاز انقلاب اسلامی هستند. برخی جلسات شورای انقلاب در همین منزل مسکونی ایشان برگزاری می شد و این منزل خود یکی از پایگاه ها و اسناد کالبدی انقلاب است که امیدوارم به همان شکل حفظ شود. ایشان ده سال نیز عضو شورای شهر بوده اند و چند سال پیش، پیشنهاد دادیم که یکی از تالارهای شورای اسلامی شهر تهران به نام ایشان ثبت شود که هنوز هم این پیشنهاد را داریم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: اما یک یادآوری هم دارم. چهل سال پیش در این ایام شهردار وقت تهران مرحوم سید جواد شهرستانی که به مدرسه علوی رفت و استعفای خود را تقدیم حضرت امام (ره) کرد. ایشان تنها شهرداری بود که با حکم امام و خط آقای مطهری به کار شهرداری بازگردانده شد و نخستین شخصیت بلند مرتبه نظام پیشین بود که استعفای خود را پس از ورود امام به ایران تقدیم کرد. لازم دانستم که یادی از ایشان کنیم و تقدیر و تشکر می کنم از تلاش های همه پیشینیان و طلب مغفرت و آمرزش برای تلاش گران این عرصه در آن دوران و شهدای آن روزها در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، استعفا در آن روزها نقش مهمی در تضعیف پایه های نظام سلطنی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا