اجتماعی و فرهنگی

ورود سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب زاگرس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احد وظیفه اظهار کرد:طی ۲۴ ساعت آینده با تقویت جریان‌های سرد شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی نقاط شمال غرب و شمال شرق کشور، بارش باران، وزش باد نسبتا شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه بارش‌ها در استان اردبیل و سواحل غربی خزر ادامه خواهد داشت.

 

وی از تشدید بارش‌های امروز در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران و روز دوشنبه در استان گیلان خبر داد و گفت: در روز دوشنبه نیز در شمال شرق کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد. علاوه بر آن همچنین از روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب وسپس دامنه های زاگرس ابرناکی و بارش پراکنده شروع می شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از نزدیک شدن توفان حاره‌ای نیلوفر به سواحل دریای عمان در روز سه شنبه خبر داد و افزود: بر این اساس دریا در روز چهارشنبه نیز توفانی بوده و همچنین بارش پراکنده در مناطق ساحلی سیستان وبلوچستان پیش بینی می‌شود.

 

وظیفه با اشاره به وضع هوای تهران اظهارکرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز دوشنبه کمی ابری و وزش باد و درارتفاعات نیمه ابری همراه خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به ۸ و ۱۸درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز سه‌شنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری ، گاهی وزش باد و در اواخر وقت افزایش ابر پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز با یک درجه کاهش به ۷و۱۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا