مدیریت شهری

شهردار منطقه ۵: برای حل مشکلات به حضور معتمدین محلات دلگرمیم

روز گذشته نشست احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با معتمدین محلات ۲۹گانه برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی منطقه ۵، عصر روز گذشته احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با جمعی از معتمدین محلات ۲۹گانه دیدار و گفتگو کرد. او در این دیدار با اشاره به اقداماتی که از سوی معتمدین محلات باید صورت گیرد، اظهار داشت: با وجود کاهش ۱۲ هزار میلیاردی بودجه شهرداری تهران، اگر شما همت عالی داشته باشید، بسیاری از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به بهترین نحو انجام خواهد شد.

او افزود: پروژه های کم هزینه و اقدامات کوچکی هست که اثرات بزرگی دارد، از شما انتظار داریم که آنها را به ما معرفی کنید. همچنین، فاصله مردم با شهرداری را شما باید کاهش دهید. ما هنوز در بعضی موقعیت ها با بی اعتمادی مردم مواجه هستیم.

شریفی با بیان اینکه تا به امروز به محلات و مساجد بسیاری سر زده ام، ادامه داد: تا یک ماه آینده که فاز شناخت ما از مشکلات منطقه تمام شود، به مرور در تک تک محلات حضور بهم رسانده و با معتمدین محلات جلسه مکرر خواهیم داشت تا موضوعات تخصصی تر مطرح و حل شود. ما برای حل مشکلات دلمان به حضور شما گرم است.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه من از همه شما دوستان صادقانه کمک می خواهم، تاکید کرد: خوشحال می شویم که معتمدین محلات تعاملات خود را با لایه های درونی محله های ما، نواحی و شهرداران نواحی افزایش دهند.
شریفی در پایان خطاب به معتمدین محلات گفت: تقویت سرمایه اجتماعی از اولویت های ماست، حرف زدن، شنیدن و در دسترس بودن از وظایف ماست و ما در انجام این امور آماده ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا