مدیریت شهری

آتش سوزی گسترده در قهوه خانه سنتی غرب تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین جلال ملکی ظهار داشت: در ساعت ۲۱:۳۶ شب گذشته آتش‌سوزی در یک قهوه خانه سنتی واقع در سه راه دهکده به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران ۴ ایستگاه به همراه تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محله حادثه مشاهده شد در زیرزمین ساختمان یک طبقه به وسعت ۲۵۰ متر قهوه‌خانه سنتی دچار آتش‌سوزی شده بود که طبقه بالا نیز مسکونی بود.

ملکی افزود: دیواره‌ها و سقف‌های این قهوه خانه در ابتدا دچار آتش‌سوزی شده بود و چون این قهوه‌خانه با چوب و گونی تزئین شده بود، دود زیادی آسمان را فرا گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: ۴۰ نفر در هنگام آتش‌سوزی در داخل این قهوه‌خانه بودند که تعدادی محبوس شدند و توسط نیروهای آتش‌نشانی همزمان با خاموش کردن آتش توانستند این تعداد را نجات دهند.

ملکی گفت: ۱۱ نفر از این حادثه نجات یافتند که ۶ نفر دچار دودگرفتگی شدند ولی در محل مداوا و ۳ خانم نیز که دودگرفتگی شدیدی داشتند که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: ۲ خانم مسن نیز که در طبقه بالا زندگی می‌کردند نیز به دلیل سرایت دود مصدوم شدند که توسط عوامل آتش‌نشانی از ساختمان خارج و توسط اورژانس در محل مداوا شدند.

به گفته ملکی در ساعت ۲۲:۵۶ عملیات این حادثه به اتمام رسید. قهوه‌خانه‌ها محل‌های پرخطری هستند که باید نکات ایمنی را با دقت بیشتری رعایت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا