اجتماعی و فرهنگی

برف و باران اکثر محورهای مواصلاتی کشور را در بر گرفت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: هم اکنون در اکثر محورهای استان کهکیلویه و بویراحمد، محور تبریز – زنجان، گردنه ساعین و گردنه شیبلی در استان آذربایجان شرقی و محورهای اصفهان – نائین و سمیرم- یاسوج در استان اصفهان بارش برف گزارش شده است.

 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ارتفاعات کندوان در استان  البرز، محورهای زنجان – قزوین و خدابنده – همدان در استان زنجان و گردنه کوهین در استان قزوین نیز با بارش برف مواجه هستند.
 
این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در محورهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال، لونک – دیلمان، چابکسر، فومنات در استان گیلان و همچنین در محور هراز در شرق تهران نیز بارش برف اعلام شده است.
 
سرهنگ حمیدی تصریح کرد: در اصفهان، البرز، خوزستان، فارس، کرمان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، یزد و غرب تهران نیز بارش باران گزارش شده است.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: در محورهای هراز، فیروزکوه و دماوند در شرق استان تهران، محورهای رامسر و کناره در استان مازندران، محور لردگان – خوزستان در محور چهارمحال و بختیاری، محور بیجارد – زنجان در استان زنجان و گردنه آوج در استان قزوین بارش باران جریان دارد.
 
این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: در محور جعفریه در استان قم، محورهای دلیجان – اصفهان، ساوه – تهران و ساوه – همدان در استان مرکزی و همچنین محور جهرم در جنوب استان فارس بارش باران اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا