اجتماعی و فرهنگی

تسهیل ادامه تحصیل فرهنگیان در مقاطع تکمیلی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی اصغر فانی در بازدید از دبیرستان امام حسین (ع) واقع در روستای مرتضی گرد در منطقه ۱۹ شهر تهران با حضور در جمع دبیران این دبیرستان، اظهار کرد: حضور در جمع دبیران و استماع نظرات و پیشنهادات معلمان را فرصت مغتنمی می دانم و همواره قدردان زحمات آن ها هستم.

 

وزیر آموزش وپرورش هدف از بازدید مدارس را، تشکراز زحمات معلمان در کلاسهای درس بیان کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش دارای مشکلات زیادی است که بخشی از آن ساختاری است.

 

وی با اشاره به تشتت و پراکندگی نیروی انسانی در شهر تهران، تصریح کرد: با افزایش یک پایه به دوره ابتدایی به دنبال نیاز به ۴۸ هزار معلم ابتدایی در کل کشور، سامان دهی نیروی انسانی در مقطع ابتدایی را با چالش‌های عمده‌ای مواجه کرد که آثار آن در برخی از امور مشاهده می‌شود.

 

فانی اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات و تنگناهای پیش رو، به آینده آموزش وپرورش خوش بین هستم هرچند که نمی توان تمام مشکلات را یک شبه حل کرد.

 

به گزارش ایسنا، وزیر آموزش وپرورش به طور سرزده از دو مدرسه «زنده یاد ذوالفقاری» و «امام حسین (ع)» در جنوبی ترین محله منطقه ۱۹ شهر تهران بازدید کرد.

 

فانی در این بازدید سه ساعته با حضور در کلاسهای درس از نزدیک از مشکلات و موانع آموزشی دانش آموزان و معلمان جویا شد و درجهت حل بخشی از معضلات دستورات لازم را ارایه کرد.

 

گفتنی است؛ دو مدرسه ابتدایی "زنده یاد ذوالفقاری" و دبیرستان "امام حسین (ع)" به صورت خیرساز در سال ۱۳۹۳ تحویل آموزش وپرورش شهر تهران شده است و بیش از ۱۵۰ دانش آموز اتباع خارجی و مهاجر در آنها مشغول تحصیل هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا