اجتماعی و فرهنگی

برگزاری “جشنواره استعدادهای برتر” ویژه خانواده کارکنان شهرداری تهران

مرکز نوسازی و تحول اداری در راستای اجرای محور دهم بسته خرسندساز (خانوار) و ایجاد بستر مناسب برای ظهور و بروز خلاقیت‌های هنری، ورزشی، سرگرمی و علمی “جشنواره استعدادهای برتر”  را ویژه خانواده کارکنان شهرداری تهران برگزار می‌کند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، “جشنواره استعدادهای برتر” در رشته های هنری، ورزشی، بازی و سرگرمی و علمی از قبیل نقاشی، گرافیک، مجسمه سازی، تصویرسازی ،کاریکاتور، نگارگری، سفال و سرامیک، گویندگی، تئاتر، موسیقی سنتی، ورزش‌های توپی، تیراندازی، تیر وکمان، ورزش زورخانه‌ای، ورزش رزمی، شعبده بازی، استندآپ کمدی، ابداع، اختراع، اکتشاف، محاسبات ذهنی و همچنین سایر مهارت‌های فردی و گروهی برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند بدون در نظر گرفتن شرایط سنی، نمونه مهارتی که امکان اجرا در فضای داخلی استودیو و روی صحنه را داشته باشد طراحی کنند.

علاقمندان جهت ثبت نام از تاریخ سوم بهمن ماه تا سوم اسفندماه از طریق فرم بارگذاری شده به آدرس اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/2OeRKra مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم مربوطه برای هر رشته اقدام و پس از تکمیل فرم در سامانه پرس لاین، اثر و یا مهارت خود را در قالب ویدئو (حداکثر حجم ۵۰ مگابایت) بارگذاری و ارسال کنند.

گفتنی‌ است، آثار توسط داوران بررسی و جهت اجرای برنامه انتخاب می‌شوند و در پایان جشنواره به اجراهای برتر جوایزی نفیس به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا