اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

شمارش معکوس برای افتتاح مترو پرند+جزئیات

تست گرم مترو پرند درحالی انجام شد که ۱۸ سال است مردم این منطقه در انتظار بهره‌برداری از این پروژه ۱۹ کیلومتری هستند.

به گزارش شوراآنلاین، پرند به عنوان یکی از شهرهای جدید استان تهران، دارای ۳۰۰ هزار جمعیت است که برطرف شدن نیاز حمل ونقل ریلی می‌تواند بر جمعیت ساکن این شهر اضافه کند. برخی از اهالی این منطقه پویشی در فارس من ثبت کرده و گفته بودند بعد از سال‌ها متاسفانه هنوز پروژه «متروی پرند اندر خم یک کوچه است».

درحالی  تست گرم خط مترو پرند امروز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ بعد از ۱۸ سال انجام شد که قرار بود این خط مترو در نیمه اول سال جاری افتتاح شود اما به دلیل عدم تأمین فیدرهای برق کار افتتاح به تعویق افتاد.

شرکت برق فیدر داد/ ایمنی با تکمیل خط زرد بالا می رود

بعد از پیگیری‌های صورت گرفته دو فیدر برق به مترو داده شد و به گفته ظهرابی قائم مقام شرکت مترو تهران و حومه، پیمانکار در حال اجرای عملیات عمرانی است تا خط زرد مترو تکمیل شود چرا که اگر این خط زرد تکمیل نشود، احتمال بروز حوادث زیاد است.

آغاز فعالیت خط پرند با ۳ رام قطار

محسن هرمزی معاون حمل و نقل ترافیک شهر تهران با بیان اینکه خط پرند «با سه رام قطار» فعالیت را آغاز می‌کند به خبرنگار فارس گفت مشکلات برطرف شده این خط به زودی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

مترو پرند به صورت دو باند افتتاح می‌شود

درحالی که ابتدا قرار بود فقط یک لاین از خط افتتاح شود اما شهردار تهران علیرضا زاکانی تأکید کرد که مترو پرند به صورت «دو باند» افتتاح شود.

حالا شمارش معکوس برای افتتاح رسمی این پروژه آغاز شده و طبق وعده مسئولان باید تا آخر پاییز مردم منطقه پرند از این خدمت بهره مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا