اجتماعی و فرهنگی

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران؛ شیوه‌نامه انتخاب کارمند نمونه سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد

اکبر مردانی با اشاره به نزدیک‌شدن به روز کارمند و ضرورت ایجاد انگیزه خدمت‌رسانی در کارمندان و قدردانی از زحمات این عزیزان، از ابلاغ دستورالعمل نحوه انتخاب کارمند نمونه خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به نامگذاری روز چهارم شهریورماه به نام «روز کارمند»، دستورالعمل نحوه انتخاب کارمندان و مدیران نمونه شهرداری‌تهران در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی تهیه و ابلاغ شد.

وی افزود: کلیه کارمندان ثابت، رسمی، قراردادی شرکت خدمات اداری شهر، مؤسسه هادیان شهر، طرف قرارداد مستقیم سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران (قرارداد دائم و مدت‌معین) شاغل در مشاغل کارمندی مشمول این دستورالعمل می‌باشند و از سوی کمیته ارزیابی محل خدمت انتخاب و معرفی خواهند شد.

مردانی روحیه و انگیزه فعالیت و کار و تلاش، وفاداری به سازمان و برنامه‌های سازمانی، پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، داشتن وجدان کاری، تکریم و برخورد مناسب با ارباب رجوع، خلاقیت و نوآوری، ارائه طرح‌های جدید و پیشنهادات ارزنده، تقویت روحیه کارگروهی و مشارکتی را بخشی از شاخص‌های انتخاب کارمند نمونه عنوان کرد.

به گفته مدیرکل سرمایه‌انسانی کسب نمره ۸۰ به بالا، داشتن حداقل ۸سال سابقه خدمت در شهرداری‌تهران، کسب نمره ارزشیابی ۹۰ به بالا برای کارمندان ثابت و ۸۵ به بالا برای کارمندان قراردادی در پایان سال ۱۴۰۱، از دیگر شرایط انتخاب کارمندان نمونه می‌باشد.

این مقام مسئول اظهار داشت: کارمندان دارای تخلفات اداری طی ۴ سال گذشته و همچنین مدیران و کارمندانی که از سال ۱۳۹۸ به بعد به‌عنوان مدیر و یا کارمند نمونه انتخاب شده‌اند، مشمول این شیو‌نامه نخواهند بود.

مردانی در خاتمه شناسایی توانمندی‌های کارکنان و استفاده از ظرفیت آن‌ها برای دستیابی و پیشبرد اهداف سازمانی را از وظایف مدیران برشمرد و این اقدام را عاملی مؤثر در ارتقاء و بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری کارکنان در سطوح مختلف دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا