اجتماعی و فرهنگی

مردانی در جمع مدیران و کارکنان شهرداری منطقه ۱۹ پایتخت: هدف اصلی حوزه سرمایه‌انسانی ایجاد و افزایش احساس رضایت در تمامی کارکنان است

مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران به همراه جمعی از معاونین و مدیران خود، در شهرداری منطقه ۱۹ حضور یافت و به بررسی مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه انسانی در این مجموعه پرداخت.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی، نهمین برنامه بازدید و هم‌اندیشی مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران در شهرداری منطقه ۱۹ رقم خورد.

این برنامه با دو محوریت مجزا و جداگانه همراه بود؛ بخش نخست تحت‌عنوان «نشست هم‌اندیشی مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی با مسئولان شهرداری منطقه ۱۹» با هدف توسعه و تحول اقدامات اداره‌کل پیرامون ارتقاء بهره‌وری و افزایش انگیزه همکاران محترم و همچنین بهبود مستمر فرآیندهای اداری سرمایه انسانی برگزار و گزارشی از عملکرد این منطقه از سوی تورج فرهادی و همچنین مسائل و مشکلات موجود ارائه شد.

در ادامه مردانی ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات صورت‌گرفته، به بررسی معضلات مطروحه پرداخت و راهکارها و دستورات لازم را در چهارچوب مقررات و ضوابط قانونی جهت رفع موارد مطروحه صادر کرد.

مدیرکل سرمایه‌انسانی در این نشست تحقق شعار اداره‌کل سرمایه‌انسانی مبنی بر «عدالت‌محوری، اخلاق‌مداری و توسعه بهره‌وری» را عاملی مؤثر در راستای افزایش حس‌تعلق و وفاداری کارکنان به مجموعه قلمداد کرد و هدف اصلی حوزه سرمایه‌انسانی را ایجاد و افزایش احساس رضایت در تمامی کارکنان برشمرد.

وی با بیان این‌که محور کار و فعالیت در هر سازمانی توسط اشخاص و افراد آن سازمان انجام می‌شود، گفت: منابع انسانی هر سازمان از اهمیت و ارجحیت بالایی برخوردار است و می‌بایست با ایجاد نشاط و انگیزه، کارکنان را با روحیه‌ای مضاعف در وضعیت مطلوب نگاه‌داری و به مطالبات و حقوق قانونی کارکنان خود رسیدگی نماید.

این مقام مسئول با اشاره به مشکلات موجود در حوزه سرمایه انسانی اعم از کمبود نیروی نگهبان و خدمات در مناطق ۲۲گانه و همچنین نیروهای متخصص و توانمند به‌ویژه در مناطق جنوبی خواستار ارائه پیشنهادات کاربردی در راستای رفع معضلات مطروحه و همچنین ارتقای سطح رضایت‌مندی کارکنان شد.

در بخش دوم این برنامه تحت‌عنوان «بازدید و رسیدگی به مشکلات کارکنان»، مردانی به همراه هیأت همراه و مسئولان منطقه از ادارات و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و در جریان روند و نحوه فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

گفتنی‌است؛ در این بخش که به‌منظور تکریم، تسهیل و تسریع در امور همکاران گرامی اجرا شد، مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی با پرسنل دیدار و گفت‌و گو کردند که این اقـدام با ابراز خرسندی همکاران همراه بود.

این گزارش می‎افزاید؛ در این برنامه بیش از ۵۰ نفر از همکاران متقاضی به‌صورت مستقیم درخواست‌ها و دغدغه‌های خود را با مدیرکل سرمایه‌انسانی در میان گذاشتند و در خاتمه مردانی ضمن بررسی موارد مطروحه، راهکارها و رهنمودهای لازم برای رفع آن‌ها را ارائه داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا