مدیریت شهری

در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۶ عنوان شد؛ شهروندان رکن اساسی نهاد خدمت رسان شهرداری تهران هستند

مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه۶ با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری و معتمدین محلات این منطقه برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در جلسه تکریم و معارفه شهردار منطقه ۶ بر ارتباط تنگاتنگ شهرداری با مردم و تقویت این رابطه دوسویه تأکید کرد و افزود: شهرداری باید به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی تبدیل شود که مردم یک رکن اساسی آن هستند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه عدالت محوری و ترویج عدالت در جامعه هدف بعدی مدیریت شهری در این دوره است گفت:کاهش فاصله شمال تا جنوب شهر همه ی اهتمام ما را در این دوره شامل خواهد شد.

در این جلسه شعبانی ضمن تقدیر از اقدامات و عملکرد درخشان محمدی شهردار پیشین منطقه گفت: آقای روحانی جز ۵ شهردار برتر تهران در شاخص های ارزیابی است، که قطعاً در ادامه این مسیر و ریل گذاری انجام شده می تواند به صورت موفق عمل کند و همه تدابیر شهردار پیشین این منطقه باید توسط همکاران و شهردار جدید در این منطقه تا حصول نتیجه ادامه یابد و شهروندان از نتایج تصمیمات جدید در این منطقه بهره‌مند شوند.

در این جلسه محمدی شهردار پیشین منطقه ضمن ارائه گزارش عملکرد هشت ماهه خود افزود: موفقیت اخیر منطقه در افزایش درآمد، ساخت و ساز و ارتقاء زیرساخت های شهری، مرهون دیدارهای مردمی است که تلاش کردیم ارتباط دوسه با شهروندان را ترمیم کنیم تا در نهایت بتوانیم مشارکت شهروندی در اداره شهر را ارتقاء دهیم.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه۶ نیز ضمن قدردانی از زحمات شهردار پیشین این منطقه افزود: زیرساخت های شهری خوبی در سطح منطقه مهیا شده که باید تلاش کنیم به سرعت آنها را برای بهره برداری شهروندان به سرانجام برسانیم که قطعاً منجر به تحول بزرگی در سطح منطقه خواهد شد.

درپایان این مراسم از خدمات رضا محمدی شهردار پیشین قلب پایتخت  تجلیل و سیدمرتضی روحانی به عنوان شهردار جدید منطقه۶ معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا