مدیریت شهری

توسط شهرداری منطقه۶صورت گرفت؛آماده سازی مسیر تشیع پیکر‌های پاک و مطهر ۲۰۰ شهید گمنام در منطقه۶

فرزاد هنرور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۶، از آماده باش کامل این منطقه جهت میزبانی باشکوه از عزاداران مراسم شهادت حضرت زهرا (س) و وداع با پیکر ۲۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس خبر داد .

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶،هنرور با بیان اینکه پرچم های بلند سطح منطقه نیز به رنگ مشکی درآمده است گفت: طی هماهنگی با ستاد اقامه نماز، مسئولین دانشگاه تهران، نیروی انتظامی، پلیس راهور و اورژانس آماده برگزاری با شکوه مراسم هستیم .

معاون خدمات شهری منطقه۶، ادامه داد نیروهای شهرداری منطقه نیز از ساعاتی قبل از مراسم، نظافت و پاکسازی محل برگزاری مراسم را برعهده دارند و خدمت رسانی در حین و بعد از مراسم نیز ادامه خواهد داشت.

هنرور یاد آور شد: به مناسبت هرچه با شکوهتر این مراسم در خیابان انقلاب و  دانشگاه تهران اقدامات وسیعی صورت گرفت که از اهم این اقدامات می توان به آماده سازی اطراف دانشگاه تهران، رنگ آمیزی جداول ، شستشوی نرده های محوطه جایگاه نماز ، پاکسازی و واکاری چمن های اطراف دانشگاه تهران و …. اشاره کرد.

گفتنی است؛ در تهران پیکر‌های پاک و مطهر ۲۰۰ شهید گمنام تازه تفحص شدۀ ایام دفاع مقدس، صبح روز سه شنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۱ مصادف با سوم جمادی الثانی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا «سلام الله علیها» از ساعت ۰۸:۰۰ صبح، از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شهدای تهران تشییع خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا