اجتماعی و فرهنگی

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی تاکید کرد: تسریع در اجرای پروژه های بزرگ سرمایه گذاری در غرب پایتخت

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: منطقه ۲ شهرداری تهرن دارای پتانسیل های خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه های تفریحی، گردشگری و ورزشی است و می تواند جذابیت های فروانی را برای سرمایه گذاران ایجاد کند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، “مهدی شریفیان در دیدار با “مهدی صالحی” شهردار منطقه ۲ گفت: سازمان سرمایه گذاری همواره به دنبال ایجاد فضای مثبت رقابتی و همچنین شفافیت و تسهیل در عقد قراردادهای مشارکتی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به پتانسیل های سرمایه گذاری غرب پایتخت افزود: در سال جاری عملیات اجرایی ۳ پروژه بزرگ و تاثیر گذار با همکاری شهرداری منطقه ۲ تهران در نقاط مهم این منطقه آغاز می شود.

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران افزود: قرارداد پروژه هتل ۵ ستاره کوهستان به عنوان یکی از موثرترین و درـآمدزا ترین پروژه های پایتخت در فضایی به مساحت تقریبی ۱۷.۵۰۰ متر مربع به صورت مشارکت مدنی با سرمایه گذار در دستور کار قرار گرفته و به زودی اجرایی می شود.

شریفیان تصریح کرد: در ادامه پروژه های مشارکتی غرب پایتخت، مجموعه فرهنگی ورزشی خوارزمی در فضایی به مساحت تقریبی ۴۰۰۰ متر مربع به صورتB.O.T در منطقه ۲ کلید خواهد خورد.

وی خاطر نشان کرد: باغ راه فدک و پروژه نشاط و سلامتی از دیگر پروژه هایی است که در سال جاری با مشارکت سرمایه گذاران در خیابان ایران زمین منطقه ۲ در دستور کار قرار می گیرد.

وی با تاکید بر تسهیل در عقد قراردادهای سرمایه گذاری خاطر نشان کرد: سازمان سرمایه گذاری همواره نقش تسهیلگری در پروژه های سرمایه گذاری را داشته و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در دیدارهای هفتگی با شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان ها بر افزایش سرعت قراردادها و رضایت و اعتماد سرمایه گذاران تاکید شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا