شورای شهرصفحه اصلی

نادعلی: دشمنان ایران اسلام بدانند ملت ما وحدت دارند/ همکاری خوب میان دستگاه‌های اجرایی در مراسم راهپیمایی اربعین

سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از همکاری خوب میان دستگاه‌های اجرایی در مراسم راهپیمایی اربعین خبرداد.

به گزارش شوراآنلاین، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در نود و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی که در اجرای مراسم راهپیمایی اربعین نقش داشتند اظهار کرد: در برگزاری آیین راهپیمایی تمامی دستگاه‌های اجرایی از جمله نیروی انتظامی به خوبی عمل کردند و اگر کمکی صورت نمی گرفت عملا هدایت زائران امکان پذیر نبود؛ لذا بنده به عنوان یکی از ناظران شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری تهران؛ نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی که برگزاری آیین راهپیمایی اربعین را تسهیل کردند تشکر می کنم.

وی در ادامه گفت: همچنین دونفر از همکاران ما که در مراسم اربعین امسال مشغول خدمت رسانی به زائران بودند را متاسفانه از دست دادیم؛ برادرانم محمد مهدی صبوری و همچنین حمزه حمداللهی که از همکارانم در شهرداری تهران بودند که در خدمت رسانی به زائران مراسم آیین راهپیمایی اربعین نقش داشتند به رحمت خدا رفتند که متاسفانه این موضوع در رسانه کمتر دیده شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتفاقات اخیر شهر تهران گفت: همچنین در چند روز اخیر برای یکی از دختران این سرزمین اتفاق ناگواری رخ داد و باعث ناراحتی و اندوه برای بسیاری از مردم عزیز کشورمان شد؛ از سوی دیگر برخی از دشمنان نظام منتظر چنین اتفاقاتی بودند تا به آیین و دین و حکومت اسلامی تعرض کنند.

وی گفت: اتفاقات اخیر نشان می دهد که این اتفاقات از کجا خط می گیرد؛ اما دشمنان اسلام بدانند حجاب حکم خدا و امام خمینی (ره) است و ما ملت امام حسین (ع) هستیم و در جامعه وحدت ملی وجود دارد.

نادعلی گفت: اگر کسی اشتباهی کرده باشد مسئولان پیگیری خواهند کرد و برخی باید از حرف های وحدت شکن پرهیز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا