اجتماعی و فرهنگی

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران خبر داد: رفع موانع و تسهیل در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: سازمان سرمایه گذاری به عنوان متولی جذب و حمایت از سرمایه گذاران در فرصت های پیش رو با تمام توان به دنبال ایجاد رونق اقتصادی در فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران است.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، “مهدی شریفیان” در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سرمایه گذاری با بیان اینکه توجه به زیرساخت ها و هوشمند سازی شهر مهمترین اولویت این سازمان در سالجاری خواهد بود افزود: بخش های زیادی از فرصت های سرمایه گذاری در شهر تهران به پروژه های زیرساختی در حوزه های حمل و نقل و ترافیک و هوشمند سازی و بهره گیری از توانمندی های شرکت های دانش بنیان اختصاص یافته است.

وی افزود: جذب سرمایه گذاران، نحوه بازاریابی و شفافیت در عقد قراردادها از مهمترین موضوعاتی است که می تواند به تسریع در عقد قراردادها و رفع موانع سرمایه گذاری کمک کند و در اولویت قرار دارد.

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا پایان شهریور سال جاری اولین بسته قراردادهای مشارکتی کلانشهر تهران به مرحله فراخوان برسد.

شریفیان با اشاره به موضوعات مهم و در دست اقدام سازمان سرمایه گذاری افزود: ساماندهی منابع در اختیار، تامین مالی، پیگیری و رفع مشکلات پروژه های جاری و فعلی از مهمترین موضوعات اولویت دار این سازمان است.

وی خاطر نشان کرد: آسیب شناسی پروژه ها، اصلاح سند جامع و تکمیل لایحه درآمد پایدار نیز از اهم کار ویژه های سازمان در سال جاری خواهد بود.

ایشان در پایان، ابراز امیدواری کرد؛ با برنامه ریزی های صورت گرفته، تا پایان سال شاهد اتفاقات خوبی در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و افزایش تعداد تفاهم نامه ها توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا