مدیریت شهری

با پیگیری های شهردار منطقه۹؛ رفع مشکل ملکی جانباز گرانقدر شقاقی نژاد بعد از سال‌ها

به مناسبت روز جانباز و پاسدار، شهردار منطقه۹ با حضور در منزل جانباز رشید اسلام محمد ولی شقاقی نژاد از وی تجلیل و به مشکل ملکی وی که مدت ها حل نشده بود با دستور شهردار تهران و کمک خیرین رسیدگی کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، در این دیدار که به مناسبت روز پاسدار و جانباز برگزار شد، محمد جواد خسروی شهردار منطقه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) و میلاد امام الساجدین علی بن الحسین ( ع ) آغاز می شود و با ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) متبرک می شود.

وی در ادامه افزود: با تاسی به آموزه های امام حسین(ع) و رشادت های حضرت ابوالفضل العباس(س)، مسئولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن را از شما جانبازان سرافراز میهن اسلامی مان می آموزیم.

خسروی در پایان تصریح کرد: ضمن تعظیم به ایثارگری شما جانبازان گرانقدر، خود را متعهد به آرمان های والای مدافعین دین و وطن می دانم.

لازم به ذکر است محمد ولی شقاقی نژاد از جانبازان دوران دفاع مقدس ساکن محله شمشیری می باشد که مدتها بود ملک وی که در طرح واقع شده بود دارای مشکل حل نشده بود که با پی گیرهای خسروی شهردار منطقه۹ پیرو دستور زاکانی شهردار تهران و همراهی خیرین به آن رسیدگی شد.
تکریم از جانبازان غرب تهران به مناسبت ولادت ابوالفضل العباس و روز جانباز، خسروی شهردار منطقه۹ با همراهی سوده نجفی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به دیدار جانبازان سرافراز رفت.

در این دیدار شهردار منطقه۹ و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منزل جانبازان یوسف زینال زاده و محمد رضا بارانی گپ و گفت صمیمانه ایی داشته و پیگیر مسائل و مشکلات مرتبط با مباحث مدیریت شهری شدند.

یوسف زینال زاده و محمد رضا بارانی از جانبازان دوران دفاع مقدس ساکن محله استاد معین می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا