اجتماعی و فرهنگی

تغییرات مدیریتی در سازمان پایانه ها

طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه های مسافری شهر تهران، مدیران پایانه های شرق، جنوب و بیهقی تهران تغییر یافتند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، مهدی وحدت کار مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، در احکامی جداگانه علی اقیان را به سمت مدیر پایانه بیهقی، عبدالصمد کبیری طامه را به سمت مدیر پایانه جنوب و محمدرضا صدیق فر را به سمت مدیر پایانه شرق منصوب کرد.

مدیرعامل سازمان در این جلسه نیز ضمن قدردانی از زحمات آرش ترکمان، محمدرضا علیدوستی و مریم کریمی، ایشان را در احکامی جداگانه به عنوان عضو شورای اجرایی سازمان منصوب کرد.

گفتنی است پیش از این کبیری مسئولیت ارزیابی عملکرد معاونین حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه و ریاست اداره نظارت و اجرا و جانشینی معاون حمل و نقل و ترافیک مناطق ۳ و۱۲، اقیان معاونت فنی و اجرایی اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۰ و صدیق فر مدیریت مناطق ۱۱، ۱۲ و ۱۶ و معاونت خطوط پهنه مرکزی و شمال غرب تاکسیرانی را در کارنامه کاری خود دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا