مدیریت شهری

همزمان با پویش پرچم افتخار ۲ هزار پرچم در منطقه۱۳ به اهتزاز در آمد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ از نصب هفت ابر پرچم و ۲ هزار پرچم بر سر درب اصناف و مغازه ها ، کوچه ها ، منازل و… خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، احسان صفائی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: همزمان با اجرای پویش پرچم افتخار در تهران و سراسر کشور و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲ هزار دستک پایه پرچم بر روی تیرهای چراغ برق محدوده و هفت ابر پرچم روی ساختمان بلند منطقه نصب و ۳۵۰ تخته پرچم در محدوده به اهتزاز در آمده است.

او افزود: پویش بزرگ « پرچم افتخار» در راستای رویکرد فرهنگی زیباسازی شهر تهران با موضوع اهمیت و توجه به پرچم مقدس جمهوری اسلامی در ایام الله دهه فجر و با همکاری و مشارکت محلات اجرایی شد.

صفائی بیان اینکه اداره زیباسازی منطقه همگام با سایر بخش‌ها و همسو با وظایف خود نسبت به آذین بندی میادین و معابر ، ساختمانهای شهرداری منطقه و معابر مهم شهری به مناسبت ایام دهه فجر اقدام کرد ،افزود: ۵ هزار و ۸۰۰ مترطول آذین بندی نوری ، ۲۷ هزار متر ریسه پارچه ای ، ۵۸۰ متر مربع چاپ و اکران بنر، به مناسبت ایام دهه فجر انجام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا