مدیریت شهری

شهردار منطقه۹ تاکید کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان محلی برای ایجاد شهر هوشمند

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط شهرداری منطقه۹، خسروی با اعلام این خبر گفت: برنامه های متنوعی را در نظر داریم که در این راستا نیازمند یاری نخبگان محلی می‌باشیم.

وی افزود: تشکیل دبیرخانه نخبگان با استفاده از ایده ها و نظرات به منظور ایجاد شهر هوشمند مد نظر است.

شهردار منطقه۹ با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که نخبگی را استعداد و ظرفیت ذهنی معرفی کردند و توصیه ایشان به قدرشناسی از این حقیقت و نعمت، گفت: بنا به توصیه رهبری معظم، این قدرشناسی باید براساس کار و تلاش انجام بگیرد.

خسروی تاکید کرد: رویکرد مدیریت ارشد شهری استقبال از همین ایده های نو به منظور اداره امور شهر می باشد که در این راستا شهردار تهران نیز بر بهره مندی از ظرفیت فکری و اجرائی نخبگان تاکید دارد و به این منظور شهرداری منطقه۹ این آمادگی را دارد تا ضمن تعامل، زمینه های لازم برای مشارکت شهروندان و نخبگان در اداره امور شهر را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: پی گیر طرح های قابل اجرا هستیم تا اجرایی شود و می بایست فضایی برای مردم ایجاد کنیم که از زندگی در شهر لذت ببرند.

شهردار منطقه۹ در ادامه اضافه کرد: با توجه به کمبود سرانه های ورزشی در منطقه پیگیر راه اندازی مجموعه های ورزشی در سال آینده هستیم، ضمن اینکه در تلاشیم تا مجموعه کوثر را تا ۲۲ بهمن به بهره‌برداری برسانیم و سبب ارتقای سرانه های ورزشی شویم.

خسروی خاطر نشان کرد: همچنین درصدد افزایش سرانه های فضای سبز در منطقه با توجه به کمبود آن نسبت به میانگین سرانه در شهر تهران نیز هستیم.

وی در خاتمه تاکید کرد که به منظور پیشبرد اهداف مدیریت شهری استفاده از شهردار محله با ظرفیت اهالی محل از جمله نخبگان مد نظر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا