اجتماعی و فرهنگی

اعطای هزار فقره وام کم بهره به بازنشستگان شهرداری تهران

در تیر و مرداد ماه به ۱۰۰۰ نفر از بازنشستگان و موظفین وام کم بهره ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریالی به مبلغ ۷۰میلیارد ریال اعطا شد.

به گزارش شوراآنلاین، سید مهدی نادمی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط دشوار اقتصادی و تعدد ثبت نام کنندگان برای دریافت وام،سازمان بازنشستگی با تامین منابع مالی توانست در تیر ومرداد ماه ۱۰۰۰ فقره وام ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریالی به بازنشستگان و موظفین شهرداری تهران پرداخت نماید.

از تیرماه ۱۳۹۸ تا اسفند ماه سال ۱۳۹۹ بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از قبیل وام ضروری و وام ازدواج و بلاعوض به بازنشستگان و موظفین شهرداری تهران پرداخت شده بود.

در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نیز سازمان بازنشستگی با تامین منابع مالی مورد نیاز توانست قانون افزایش یک گروه به بازنشستگان قبل از سال ۹۶،امتیازات ایثارگران معزز و افزایش سالانه حقوق را اجرایی نماید، به همین دلیل در سه ماهه نخست سال جاری روند اعطای وام به نفرات محدود تری صورت گرفت.

بازنشستگان معزز شهرداری تهران،گنجینه های مدیریت شهری هستند و ما و همکارانمان درسازمان بازنشستگی در تلاش هستیم با توجه به شرایط سخت اقتصادی منابع مالی مورد نیاز را برای ارائه پرداخت تسهیلات بیشتر در زمان کوتاه تری به بازنشستگان تهیه نماییم تا بازنشستگان و موظفین از لحاظ اقتصادی دغدغه کمتری داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا