اجتماعی و فرهنگی

واکنش معاون منابع انسانی شهرداری در خصوص قرارداد شخصی با صندوق ذخیره کارکنان در دوره قالیباف و حواشی بوجود آمده در فضای مجازی

به گزارش شورا‌آنلاین، متن جوابیه ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
در پی درج خبری در خصوص عقد قرارداد توسط اینجانب ابراهیم شیخ با صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با موضوع ارزیابی عملکرد کارکنان و انتشار آن در فضای مجازی به آگاهی می رساند:

۱- تاریخ عقد قرارداد فوق به سال ۱۳۹۵ باز می گردد و هیچ ارتباطی با دوران مسئولیت اینجانب در شهرداری تهران ندارد.

۲-اینجانب بدلیل تحصیلات و تخصص حرفه ای خود در حوزه منابع انسانی در پانزده سال گذشته به صورت مستمر به ترویج مفاهیم و طرح های توسعه منابع انسانی در سراسر کشور اهتمام نموده که این فعالیت ها در قالب همکاری در ارزیابی نیروی انسانی ، مشاوره و آموزش منابع انسانی در دانشگاهها و سازمان های کشور از جمله شهرداری تهران بسط و توسعه داشته است.

۳- موضوع اعلام شده امر پنهانی نبوده و کافی است با یک جستجوی ساده رزومه اینجانب را ملاحظه نمایید که کلیه همکاری های بنده در آن درج شده است و لازم به ذکر است تجربه چنین اقداماتی در جهت توانمندسازی در اجرای طرح های تحولی و شناخت مقتضیات سازمانی نقش بسزایی داشته است.

۴-آنچه تحت عنوان ارزیابی عملکرد در خبر ذکر شده درست نبوده و این اقدامات در قالب برگزاری کانون های ارزیابی (Assessment Center) انجام می شود که طی آن شایستگی های هر فرد در طول یک روز کامل با چندین ابزار توسط چند ارزیاب حرفه ای و متخصص مورد ارزیابی قرار می گیرد و کارنامه عملکرد او به صورت کامل در ۱۵ صفحه با تعیین دقیق نقاط قوت ، نقاط قابل بهبود ، توصیه های شغلی و برنامه های آموزشی ارائه می گردد. مکانیزم قیمت گذاری برای این خدمات بصورت استاندارد می باشد و متخصصان حوزه گواهی می دهند که باتوجه به هزینه های گوناگون اجرای این کانون ها ، بهای پرداخت شده در سطح حداقلی است لذا فرایند انجام مشاوره و همکاری های فی مابین کاملا شفاف بوده و براساس مقررات و ضوابط صورت گرفته است.

۵-این دست تجارب قبلی در انتخاب اینجانب و همچنین پذیرش این مسئولیت نقش بسزایی داشته است. طراحی و اجرای دهها طرح گوناگون از جمله ارزیابی عملکرد نیروهای قراردادی ، اتاق حل مسئله، بذر پیشنهاد ، تقدیر از عملکردهای برتر ، آموزش مبتنی بر appموبایل ، تکمیل سامانه جامع منابع انسانی و… حاصل شناخت قبلی از حوزه مسئولیت می باشد.

۶- شهردار سابق تهران نیز بر اساس همین ضرورت در جمع کلیه مدیران شهرداری تهران و در همایش فصلی مدیران فلسفه این انتخاب را چنین تشریح کرد:
" آقای شیخ سالها به عنوان مشاور با شهرداری در زمان آقای تشکری هاشمی و معاون قبلی کار می کرده اند و الحمدالله به منابع انسانی شهرداری خیلی تسلط دارند"

۷- در سالهای اخیر رویکرد انتخاب مدیران از میان مشاوران سازمانی به علت همین مزایا قوت گرفته و نتایج مثبت آن در اداره سازمانها در سطح جهان افزایش یافته است.

لذا شایسته است اصحاب محترم رسانه که نقش بی بدلیل در ساخت افکار عمومی دارند از تفسیر غیر تخصصی اطلاعات و انتصاب مطالب خلاف واقع به افراد پرهیز نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا