شورای شهرصفحه اصلی

هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات سوله‌های مدیریت بحران دیده نمی‌شود

عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود تذکرات اعضای شورا و دستورات شهردار تهران، هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات سوله‌های مدیریت بحران دیده نمی‌شود و همچنان دو سازمان ورزش و پیشگیری مدیریت بحران عزمی در تحویل و بازپس‌گیری سوله‌های بحران ندارند‌.

به گزارش شوراآنلاین، احمد صادقی در تذکری در یکصد و چهل و هشتمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که سیل، زلزله و آتش‌سوزی از حوادث اصلی تهران هستند، گفت: سالیانه به میزان زیادی هزینه می‌کنیم که بگوییم یک فضا روی گسل قرار گرفته است، اما کمترین هزینه را می‌کنیم که بگوییم یک فضا ناایمن است.

وی افزود: دیروز در جلسه‌ای که برگزار کردیم مشکلات سوله‌های مدیریت بحران بررسی شد و دیدیم که با وجود تذکرات ما و دستورات شهردار تهران، هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات دیده نمی‌شود و همچنان دو سازمان ورزش و پیشگیری مدیریت بحران عزمی در تحویل و بازپس‌گیری سوله‌های بحران ندارند‌.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: متاسفانه در این زمینه هیچ‌کسی پاسخگو نیست، معاونان محترم شهردار آقایان باقری و توکلی‌زاده اعتنایی به این امر نداشته و کار را سپرده‌اند به دو رئیس سازمان ورزش و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران که هیچ‌کدام از این روسا به دنبال تحویل و بازپس‌گیری سوله‌ها نیستند یا اختیاری برای این امر ندارند.

وی در پایان تصریح کرد: از آقایان باقری و توکلی‌زاده به عنوان معاونان شهردار تهران می‌خواهم وقت بگذارند و به این موضوع با توجه به منویات ریاست محترم شورا و دستور صریح شهردار و مصوبات مکرر شورا، رسیدگی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا