ورزشی

تیم ایران هفتم شد/ پایان کار جوانان با سه عنوان پنجمی و هفتمی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ، رقابتهای جودو قهرمانی جوانان جهان امروز سه شنبه در بخش تیمی پیگیری شد که تیم ایران در اولین دیدار به مصاف آلمان رفت و با برتری در این دیدار راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. تیم ملی کشورمان در این مرحله یه دیدار مصر رفت و با شکست برابر حریف راهی گروه بازنده ها شد.


جوانان کشورمان در گروه شانس مجدد در اولین پیکار نتیجه را به بلاروس واگذار و عنوان هفتم را به خود اختصاص داد. در این بخش تیم‌های ژاپن و گرجستان راهی مرحله نهایی شدند. مصر برابر روسیه و بلاروس در مصاف با ازبکستان هم برای کسب مدال برنز تلاش می‌کنند.

تیم ملی جوانان کشورمان در این مسابقات با ترکیب خجسته، فتحی پور، تیزتک، نیک اقبال، رشیدی، ملک زاده و صفویه به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

در بخش انفرادی این مسابقات ژاپن با دو طلا ، دو نقره و یک برنز قهرمان شد. روسیه با دو طلا در جای دوم ایستاد و کره جنوبی با یک طلا، یک نقره و سه برنز عنوان سوم را کسب کرد. تیم کشورمان نیز با یک عنوان پنجمی مهدی فتحی پور و یک عنوان هفتمی محمد رشنونژاد به کار خود پایان داد. قاسمی، خجسته، تیزتک، نیک اقبال، رشیدی، ملک زاده و صفویه هم از دور رقابتها کنار رفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا