اجتماعی و فرهنگی

دکتر چوبینه در نشست مشترک مدیران شهرداری تهران و وزارت بهداشت خبر داد: رفع معضل بستری کارکنان و بازنشستگان شهرداری در دوره‌های اوج‌گیری کرونا 

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به برنامه ویزیت در منزل برای بازنشستگان شهرداری تهران گفت: متاسفانه داروی لازم در اختیار تیم‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی قرار ندارد و این موجب به سختی افتادن بیماران می‌شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، نشست مشترک مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران با حضور دکتر قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، دکتر حامد مظاهریان معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، دکتر حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم، دکتر محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، دکتر محمد آسایی مشاور وزیر بهداشت، معاونان دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران و جمعی از مدیران شرکت شهر سالم و روسای درمانگاه‌های شهرداری تهران در درمانگاه منطقه ۶ برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت شهر سالم در سخنانی گفت: با شیوع کرونا به دستور دکتر حناچی، شهرداری تهران همه ظرفیت‌های خود را در اختیار ستاد ملی کرونا و برای مبارزه با این ویروس گذاشت.

دکتر چوبینه با تجلیل از سه شهید مدافع سلامت شرکت شهر سالم در دوره شیوع کرونا اظهار داشت: درمانگاه‌های ما از آغاز این پاندمی همه اهتمام خود را برای خدمت‌رسانی به شهروندان گذاشتند. به طوری که از ابتدای پاندمی، ۸۲هزار نفر از خدمات مختلف کادر درمان شرکت شهر سالم در بخش کرونا استفاده کردند.

وی افزود: در اوج شیوع کرونا بعضا ما با سختی بسیار می‌توانستیم یک تخت بیمارستانی برای همکاران و بازنشستگان مبتلا به این بیماری پیدا کنیم و امیدواریم با هم‌افزایی امکانات درمانی با وزارت بهداشت این مشکل برطرف شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به برنامه ویزیت در منزل برای بازنشستگان شهرداری تهران گفت: متاسفانه داروی لازم در اختیار تیم‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی قرار ندارد و به طوری که تهیه این داروها موجب به سختی افتادن بیماران می‌شود.مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به برنامه ویزیت در منزل برای بازنشستگان شهرداری تهران گفت: متاسفانه داروی لازم در اختیار تیم‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی قرار ندارد و به طوری که تهیه این داروها موجب به سختی افتادن بیماران می‌شود.

در پایان این جلسه مدیران شرکت شهر سالم و روسای درمانگاه‌های شهرداری تهران به طرح موضوعات و مشکلات خود در حوزه تعامل با وزارت بهداشت پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا