مدیریت شهری

شهردار منطقه یک: روز پرستار روز افتخار انسان به انسانیت است

شهردار منطقه یک با هدف ادای احترام به مقام والای پرستاران متعهد و دلسوز، با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان تجلیل کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه به همراه محمد بهمئی شهردار ناحیه سه و جمعی از مدیران شهری در دیدار با پزشکان، پرستاران و کادر درمان بیمارستان شهدای تجریش، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار و همچنین تقدیر از فداکاری ها و حضور متعهدانه کلیه پرستاران میهن عزیزمان اظهار داشت: پرستاران الگوهای صبر، عشق و ایثار در جامعه هستند و به ویژه در ایام سخت شیوع بیماری کرونا در عمل ثابت کردند که با درس آموزی از صبر، استقامت، ایمان و عاطفه ای که در وجود نازنین زینب کبری سلام الله علیها وجود داشت، عاشقانه پرستاری هم نوعان دردمند خود را عهده دار هستند.

موسوی افزود: روز پرستار با حضور پرستاران مخلص و ایثارگر، روز افتخار انسان به انسانیت است و سینه پرستاران صبور ما از دریای عشق به خداوند پر شده که چنین ایثارگری هایی را در دوران سخت بیماری کرونا به نمایش گذاشتند.

وی ضمن آرزوی توفیق بیش از پیش برای پرستاران و کلیه کادر درمانی در مسیر خدمتگزاری، با تقدیم گل از پرستاران بیمارستان شهدای تجریش قدردانی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا