مدیریت شهری

جمع آوری معتادان و افراد کارتن خواب از بزرگراه های شمال شرق تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری #منطقه_چهار_تهران از اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی افراد کارتن خواب در بزرگراه ها خبر داد و گفت: فاز اول این طرح در بزرگراه های پهنه غربی منطقه ۴ اجرا می شود.

به گزازش شوراآنلاین، “محمد خادمی” با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و برودت هوا، با هماهنگی سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، پلیس راهور و سازمان خدمات اجتماعی رفاهی شهرداری تهران، نخستین مرحله جمع آوری و ساماندهی معتادان و افراد کارتن خواب از حاشیه بزرگراه های شهید سردار سلیمانی، صیاد شیرازی، امام علی(ع) و همت در محدوده نواحی یک، ۲ و ۳ منطقه ۴ از روز یکشنبه ۱۶ آذر اجرا می شود.

او تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد معتاد و کارتن خواب با وارد کردن خسارت به اموال شهرداری تهران از جمله آتش زدن فضاهای سبز و یا سرقت و تجهیزات شهری مشکلات فراوانی را در شهر ایجاد می کنند که با اجرای این طرح بسیاری از معظلات اجتماعی کاهش می یابد.

خادمی با اشاره به جزئیات این طرح گفت: در این طرح ضمن جمع آوری معتادان متجاهر این افراد تحویل ستاد مبارزه با مواد مخدر خواهند شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ اضافه کرد: در ادامه این طرح در صورت مشاهده افراد بی خانمان تحویل گرمخانه ها و در صورتیکه خانواده و یا کودک در بین آن ها باشد تحویل سازمان بهزستی می شوند.

او خاطر نشان کرد: در مرحله دوم، این طرح در بزرگراه های شهید بابایی، باقری، یاسینی، دماوند و ادامه بزرگراه شهید سلیمانی در محدوه نواحی ۶، ۷، ۸ و ۹ منطقه ۴ اجرا می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا