شهرداری تهران در کربلا زیرساختی عمل کند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: بی تردید اقدامات شهرداری تهران در کربلا حرکتی ادامه دار است. بسیاری از زائرین اربعین حسینی ایرانی هستند و همگی نسبت به شهر و زائرین امام حسین(ع) متعهد هستیم.

 

وی افزود: هنگامی که مباحث مربوط به اربعین و امام حسین(ع) مطرح می شود همه اعضای شورا با تمام وجود به مباحث وارد می شوند و با هر طرح و لایحه ای در این راستا موافقت می کنند، اما نظر من و بسیاری از اعضا این هست که زمان آن فرا رسیده که شهرداری تهران پس از تجربه دو سال درخصوص خدمت رسانی به زائرین حسینی ، طرح جامعی را به شورا ارسال کند.

 

وی ادامه داد: شهرداری در کربلای معلی دو سال پی در پی خدمت رسانی قابل تقدیری را ارائه کرد و زمان آن رسیده که اقدامات خود را زیرساختی کند. یکسری هزینه ها انجام می شود که تنها برای همان سال قابل استفاده است و برای سال های آینده قابل استفاده نیست.

 

وی تاکید کرد: برای زیرساختی عمل کردن اگر نیاز است باید فضاهایی در کربلا تملک شود تا با ایجاد سوله هایی ماندگار در آنها بتوانیم تجهیزات را در آنها نگهداری کنیم. چادرهایی که در کمپ ها زده شده است تنها می توان چند سال از آنها استفاده کرد اگر به جای این چادرها به شهرداری تهران مجوز داده شود هزینه کند و با خرید فضایی در کربلا سوله هایی را ایجاد کند قطعا می تواند بهتر از تجهیزات خود نگهداری کند تا در سال های آینده نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

قناعتی در خاتمه ساخت ابنیه برای کارهای مختلف با سرمایه گذاری بیشتر توسط شهرداری تهران را یکی دیگر از اقدامات زیرساختی خواند و افزود: برگزاری مراسمی چون اربعین و.. در کربلا ادامه دارد لذا اعضای شورای شهر تهران با فعالیت های زیرساختی و ماندگار شهرداری تهران در کربلا موافق هستند تا بتوان از ظرفیت های ایجاد شده در سال های آینده نیز استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا