شورای شهر

لزوم پرداخت تمام هزینه‌های سرویس مدارس کودکان استثنایی توسط شهرداری

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید پرداخت کامل هزینه‌های سرویس مدارس کودکان استثنایی در سال تحصیلی جدید را برعهده بگیرد.

به گزارش شوراآنلاین،‌ مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران درباره هزینه سرویس مدارس کودکان استثنایی اظهار داشت:  ارائه خدمات مستمر معلولان و دانش آموزان مدارس استثنایی به عنوان مسؤولیت اجتماعی شهرداری تهران و پیش بینی منابع برای ارائه سرویس رایگان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران که توأم با پیش بینی افزایش لازم در زمینه سرویس این مدارس بوده، عبارت ۵۰ درصد که مد نظر شورا نبود و در لایحه پیشنهادی شهرداری درج شده بود در هنگام اصلاح اطلاعات حذف نشده است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران درباره هزینه سرویس مدارس کودکان استثنایی ادامه داد: لازم است با توجه به اهمیت موضوع و لزوم ارائه خدمات رایگان به این عزیزان و جلوگیری از هرگونه وقفه در ارائه خدمات اعتبارات ردیف « کمک به مدرسه کودکان استثنایی از طریق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی» در سقف ۱۰۰ درصد هزینه سرویس مذکور تأمین و پرداخت شود.

فراهانی گفت: همچنین در صورت نیاز به افزایش برای پوشش صد درصدی هزینه‌های این خدمت پیش‌بینی اعتبار مورد نیاز در اصلاحیه بودجه مورد انتظار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا