ورزشی

برزگر: بعضی ها آدرس غلط می دهند!

به گزارش شورا‌آنلاین،منصور برزگر در خصوص صحبت‌های سخنگوی وزارت امور خارجه درباره رویکرد کشورمان برای مقابله با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس گفت: این موضوع روشن است که کشتی‌گیران در مورد مبارزه با رژیم اشغالگر قدس تابع سیاست‌های نظام هستند و بارها این موضوع از زبان مسئولان و کشتی‌گیران گفته شده است.

وی ادامه داد: شاید عده‌ای از مسئولان در این زمینه دنبال دادن آدرس غلط هستند درحالی‌که کشتی‌گیران و متولیان فدارسیون تنها خواستار مذاکره از راه دیپلماتیک برای غلبه بر لابی صهیونیسم هستند.

برزگر با اشاره به اینکه کشورهای آذربایجان و ارمنستان که در فوتبال با هم مشکل دارند با مذاکره و ورود یوفا مشکلات خود را حل کرده‌اند تأکید کرد: از حدود ۳ ماه قبل و پس از پاسخ مقام معظم رهبری به درخواست کشتی‌گیران تاکنون شاهد هیچ اقدام عملی در زمینه درخواست آنها از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و سایر دستگاه‌های مسئول نبوده‌ایم.

وی در مورد مسائل مطرح شده توسط سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص انجام مکاتبات در این زمینه تصریح کرد: چند روز دیگر رقابت‌های نوجوانان جهان در کرواسی آغاز می‌شود، صهیونیست‌ها با لابی گسترده و کمک برخی کشورها مانند روسیه قطعا با کشتی‌گیران زیادی نسبت به سال‌های گذشته به زاگرب می‌آیند و این روند در اسلواکی، بوداپست و رومانی هم ادامه می‌یابد. روش‌های گذشته مانند گواهی پزشکی و از قبل باختن نیز با توجه به گزارش‌هایی که از سوی عوامل داخلی به کمیته بین‌المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی می‌رود، دیگر چاره کار نیست.

برزگر در پایان گفت: خادم هم که پس از قضیه کریمی در امیدهای جهان، تمامی آنچه در اتحادیه جهانی جمع کرده بود برای جلوگیری از تعلیق کشتی ایران و محرومیت چند ساله کریمی خرج کرد. پس از آن هیأت رئیسه استعفاء داد و با این شرایط حتی یک مذاکره نیز از سوی مسئولان امر با کمیته بین‌المللی المپیک صورت نگرفته است و دوستان با سکوت شرایط را به نحوی جلو می‌برند که کشتی و کشتی‌گیر در هرحال بازنده این موضوع باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا