شورای شهرصفحه اصلی

۱۳ هزار و ۵۰۰ پلاک از محروم ترین و مستضعف ترین مردم در منطقه ۱۷ و ۱۸ زندگی می کنند

عضو شورای شهر تهران گفت: در منطقه ۱۷ و ۱۸ مردم در حالی بیش از سه دهه درگیرقطار تبریز و اهواز هستند و ۱۳ هزار و ۵۰۰ پلاک از محروم ترین و مظلوم ترین و مستضعف ترین مردم در این منطقه زندگی می کنند.

به گزارش شوراآنلاین، حبیب کاشانی در  جلسه امروز شورای  شهر تهران گفت: در منطقه ۱۷ و ۱۸ علیرغم اینکه مردم رنج سفرهای قطار به تبریز و اهواز می کشند و با اقداماتی که صورت گرفته و ریل به زیر زمین منتقل شده هنوز حریم راه آهن وجود دارد، مردم بیش از سه دهه درگیر آن هستند و ۱۳ هزار و ۵۰۰ پلاک از محروم ترین و مظلوم ترین و مستضعف ترین مردم در این منطقه زندگی می کنند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این مناطق چهار هزار شهید تقدیم به انقلاب کردند، یادآور شد: حریم ۴۲ متری تهران تمام شد و راه آهن به زیر زمین منتقل شد. شهرداری به خوبی اقدام کرد. ساختمان های ۴۰ و ۴۵ متری را اگر ادغام کنند به ۹۰ متر می رسد. خانه های برخی از این افراد در حال تخریب است و وقتی برخی با منازل زیر ۱۰ متر اقدام می کنند تنها می توانند مجوز ساخت دو طبقه بگیرند. مردم گرفتارند و از رئیس جمهور می خواهم حالا که راه آهن منتقل شده مسئله حریم رفع شود.

وی با اشاره به اینکه جلسه ای با آقای زاکانی در خصوص هیئت تخلفات شهرداری داشتیم، یادآور شد: قرار شد اصلاحاتی اتفاق بیفتد و عدم توضیح من به این دلیل است که توضیحات شهردار قانع کننده بود و دغدغه کارکنان برطرف خواهد شد. برخی مواردی که مطرح شد سیاه نمایی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرچه سریع تر کمیسیون مربوطه باید جلسه ای را برگزار کند و این موضوع را به طور جدی پیگیری کند. هیچ توجیهی ندارد که مردم در سختی باشند و ما بی تفاوت بگذریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا