شورای شهر

حاشیه‌های جنجالی جلسه علنی ۳۰۴ شورای شهر تهران/نفاق، فتنه، عذرخواهی…

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین در بررسی دستور جلسه دوم شورای شهر تهران، سیاست‌های اجرایی و لزوم تدوین لایحه بودجه ۹۶ شهرداری تهران تأکید شد.

در این نشست درگیری لفظی بین حکیمی‌پور و سروری درباره واگذاری لیست اعضای شورای شهر تهران به رسانه‌ها صورت گرفت؛ سروری معتقد است حکیمی‌پور می‌خواهد فتنه شورای اول را تکرار کند.

سروری خطاب به حکیمی گفت: ایشان است که دروغ گفته و فتنه کرده است. بابا دروغ آنجا است! آن است که اسناد آورده است، برنامه‌ریزی کرده، نفاق ورزیده است. بعد وقت بلندگو را می‌گیرد هر چه می‌خواهد می‌گوید. به چه حقی حرف می‌زنی؟ مگر الان زمان تدکر است. دروغ گفتی، نفاق کردی و فتنه کردی. دروغگوی فتنه‌گر!

پیرهادی خطاب به حکیمی پور گفت: صفاتی که سروری گفتند مشخصاً برای جنابعالی بود. کار فتنه گری، نفاق و سابقه شما هم همین است! از شورای اول تا کنون شما متهم به این هستید.

حکیمی‌پور اظهار داشت: همه شما و ما باید از مردم عذرخواهی کنیم. بشین سر جات!

پیرهادی گفت: شما چطور رویت می شود در چشم من نگاه کنی؟ خجالت نمی‌کشی در چشم من نگاه می‌کنی؟

محسن سرخو هم گفت: آنهایی که خلاف کردند باید خجالت بکشند! شهردار باید خجالت بکشد؛ آنهایی که خوردند و بردند باید خجالت بکشند.

سروری خطاب به حکیمی پور گفت: تو فکر کردی اینجا شورای اول است؟

پیرهادی نیز به حکیمی پور گفت: شما آمدی پیش من و گفتی کسی که این کار را کرده است پست است! خودت پست بودی! چطوری رویت می شود به من بگویی کسی که این کار را کرده است پست است؟ من باید عذرخواهی کنم یا تو؟

حکیمی پور گفت: من چنین حرفی نزدم!

پیرهادی ادامه داد: این آقا گفت کسی که این اسناد را منتشر کرده است پست است؛ به ساعی و آباد هم همین را گفتی. منافق من هستم یا تو؟

تقی‌پور هم افزود: پست کی است؟ کسی است که اتهام و تهمت می‌زند. پست ها معرفی کنند خودشان را تا ما بشناسیشمان. بگویند پست ما هستیم! خجالت بکشند.

این دعوای لفظی با میکروفن خالی در حال انجام بود که با ذکر صلوات، این جدال لفظی خاتمه یافت و چمران به مزاح گفت: باید جلسه‌ای بگذاریم و هر کسی با هر کسی که خواست دعوا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا