مدیریت شهری

‍ در منطقه ۹ انجام شد؛ ۹هزار و ۵۰۰ تن آسفالت ریزی در ۱۰۲ هزار متر مربع در غرب تهران

معاون فنی و عمرانی منطقه۹ از اجرای لکه گیری و آسفالت ریزی ۹هزار و ۵۰۰تنی در ۱۲۲هزارمترمربع از معابر پهنه غربی پایتخت در۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، فرزاد فرهادیان با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه های معاونت فنی و عمران نگهداشت و بهبود وضعیت معابر محدوده منطقه است که در این راستا عملیات لکه گیری و آسفالت ریزی به صورت مستمر و جدی در معابر اصلی و فرعی غرب پایتخت انجام می شود.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت به سه روش لکه گیری، درزگیری و روکش مکانیزه انجام شده است، افزود: در بخش تراش و روکش مکانیزه آسفالت به حجم ۵۰۰۰ تن به مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع ، عملیات لکه گیری، مرمت نوار حفاری و روکش دستی آسفالت به حجم ۴۵۰۰ تن و مساحت ۴۰۰۰۰متر مربع در محلات ۸ گانه و نهایتا عملیات درزگیری آسفالت به متراژ ۴۰۰۰۰متر در معابر منطقه صورت گرفته است.

معاون فنی و عمرانی منطقه۹ درخاتمه تاکید کرد: عملیات بهسازی معابر و نگهداشت وضعیت آسفالت در پهنه غربی پایتخت در معابر اصلی و فرعی، در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان و به صورت مستمر و منظم و اصولی انجام می گیرد تا وضعیت تردد شهروندان و خودروها تسهیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا