اجتماعی و فرهنگی

در ساعت ۲۴گذشته چند نفر کشته شده اند؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجتبی خالدی با بیان اینکه اورژانس کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹۰۰۴ ماموریت انجام داده است، افزود: از این تعداد، ۷۱۷۵ ماموریت، ماموریت های غیر تصادفی بوده است که از این تعداد ۲۷۷۶ مصدوم قلبی، تنفسی، گوارشی و… به بیمارستان منتقل شده اند. به طور کلی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۲ نفر در سطح کشور به دلیل عواملی به جز حادثه مانند بیماری های قلبی، تنفسی، گوارشی و… فوت کرده اند.

 

وی از انجام ۸۴ پرواز اورژانس هوایی از ابتدای طرح امداد سلامت نوروزی تا کنون خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۴۵ مورد مربوط به مسائل ترافیکی و ۳۹ مورد مربوط به مسائل غیر ترافیکی بوده است و جمعا ۱۳۰ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

 

سخنگوی اورژانس کشور در ادامه در مورد حوادث بزرگ طی ۲۴ ساعت گذشته نیز گفت: انحراف و واژگون شدن یک دستگاه مینی بوس در جاده ناغان به خوزستان در ساعت ۱۲ و ۵۶ دقیقه ظهر دیروز موجب فوت دو نفر و مصدومیت چهار نفر شد. سه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مصدومین به بیمارستان امام جواد ناغان انتقال داده شده اند.

 

خالدی ادامه داد: برخورد دو دستگاه پژو و پراید با یکدیگر در محور خاش به روستای پشت کوه در ساعت ۱۳ و ۴۸ دقیقه روز گذشته موجب فوت یک نفر و مصدومیت ۹ نفر شد.همچنین برخورد خودروی روآ با تریلی باعث مصدومیت دو نفر و فوت یک نفر شد.این حادثه در ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه در محور بوکان به میاندوآب رخ داد و دو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. نخستین آمبولانس ۳ دقیقه پس از وقوع حادثه به محل حادثه رسید و مصدومین به بیمارتسان بوکان انتقال داده شدند. آخرین مورد نیز مربوط به برخورد یک خودروی پژوی ۴۰۵ با پیکان در محور یاسوج به اصفهان در ساعت ۱۷ و ۴۳ دقیقه است که در این حادثه ۱۱ نفر مصدوم شده و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا