اجتماعی و فرهنگی

وضعیت معیشت کارکنان در سال ۹۴ بهتر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین غلامحسین مظفری اظهار داشت: در حال حاضر اقتصاد کشور در وضعیت نسبتا دشواری است که علاوه بر رکود اقتصادی همچنان تورم بالای ۲۰ درصد را شاهد هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استان با اشاره به قیمت نزولی نفت در روزهای اخیر عنوان کرد: شاید یکی از خوشحالی‌های ما در بلند مدت این است که از وابستگی اقتصادی ما به نفت کاسته شود اما در کوتاه مدت این شرایط وضعیت را دشوار خواهد کرد.

مظفری با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد بودجه سال ۹۴ از بودجه‌های جاری است، تصریح کرد: مدیران مالی باید با هنر خود بودجه‌ها را مدیریت کنند.

وی با اشاره به پیچیدگی‌های مدیریتی در فرمانداری‌ها و استانداری تهران خاطر نشان کرد: پیچیدگی‌ها و مشکلاتی که در استانداری تهران وجود دارد قابل مقایسه با استانداری‌های دیگر نیست و هر کدام از شهرستان‌های استان تهران مشکلاتی معادل یک استان دارند‌.

این مقام مسئول استانی شدن بودجه استان‌ها در سال گذشته را یکی از مشکلات دانست و افزود: همچنان در این زمینه تدابیری اندیشیده نشده تا بتوانیم سطح را ارتقا داده و از حداقل نیازها را برطرف کنیم .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استان در ادامه خاطر نشان کرد: بهبود معیشت کارکنان در سال ۹۴ را در دستور کار قرار داده‌ایم و تلاش بر این است که بتوانیم نیازهای حداقلی را به عنوان متولیان امر برآورده کنیم .

وی به مسایل مالی و اداری ادارات اشاره کرد و گفت: اصلی ترین محور در این زمینه بحث نظم و انضباط است و فرمانداری باید به عنوان منظم ترین مجموعه به سایر دستگاه ها نظارت داشته باشد .

مظفری در پایان با بیان اینکه مدیریت در شرایط مطلوب اقتصادی امری آسان است، تصریح کرد: در این شرایط که اقتصاد دچار مشکل شده است باید با مدیریت صحیح از حداقل امکانات بهره مند شویم، اولویت‌ها را مدنظر قرار دهیم و روحیه تلاش و انگیزه را در افراد بالا ببریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا