اجتماعی و فرهنگی

ترافیک سنگین آزادراه تهران -کرج-قزوین وجاده چالوس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ رضا اکبری افزود: این بار ترافیکی درخط شمالی بزرگراه تهران -کرج ازمحدوده پل کلاک تا پل فردیس و درآزادراه کرج -قزوین درمحدوده پل فردیس تا مهرویلا سنگین است . 

وی اضافه کرد: در خط جنوبی آزادراه تهران – کرج -قزوین ازپل فردیس تا کلاک ترافیک نیمه سنگین درحال حرکت است. اکبری گفت : اکنون وضعیت ترافیک در جاده کرج – چالوس درلاین جنوبی ازمیدان امیرکبیر تا تونل شماره پنج و درادامه مسیر از پیچ سرهنگ تا کندوان سنگین است . 
وی یادآورشد : رانندگان هنگام سفر بویژه در محورهای کوهستانی علاوه بر مقررات راهنمایی ورانندگی ، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمازا به همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند. 
وی خاطرنشان کرد: اطمینان از سلامت فنی خودروها لازمه سفرهای برون شهری به ویژه حرکت در مسیرهای کوهستانی و برفگیر است که رانندگان به آن توجه کنند.  وی تاکیدکرد: با توجه به وضعیت ترافیک درراه های استان می طلبد رانندگان درهنگام رانندگی صبرو شکیبایی داشته باشند. 
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.  استان البرز دارای یک هزار و۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا