تیم ملی پس از ۱۷ سال به چند قدمی MCG رسید

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین با آغاز شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در استرالیا، تیم ملی ایران که باید فردا در اولین بازی مرحله گروهی به مصاف بحرین برود، امروز (شنبه) در ورزشگاه "امی پارک" استادیوم اصلی شهر ملبورن برگزار می‌کند. این ورزشگاه میزبان مسابقه افتتاحیه جام بین دو تیم استرالیا و کویت بود.

 

تیم ایران دیروز پس از روزها تمرین سنگین و فشرده، برنامه سبکی را در دستور کار خود داشت. کارلوس کی‌روش قصد دارد با نزدیک شدن به بازی بحرین،‌ از فشار تمرینات بکاهد. برنامه تیم ملی در آخرین تمرین پیش از بازی هم طبیعتا تمرین سبک در ورزشگاه امی پارک (مستطیل) است.

این ورزشگاه در کنار استادیوم قدیمی ۱۰۰ هزار نفری و ملی ملبورن (MCG) که خاطره بازی تاریخی ایران و استرالیا را زنده می کند، قرار داشته که تنها یک خیابان کوچک از میان دو ورزشگاه می‌گذرد. این ورزشگاه در میان استرالیایی ها به MCG معروف است. این ورزشگاه در حال حاضر میزبان بازی‌های مهم فوتبال استرالیایی (فوتی) است که طرفداران زیادی در میان آنها دارد.

 

بنابر اعلام کادر فنی تیم ملی،‌ شرایط بازیکنان خوب است اما بخاطر سرمای به یکباره شهر ملبورن آن هم در فصل تابستان در این منطقه جغرافیایی، باید مراقبت‌های لازم جهت جلوگیری از امکان سرماخوردگی صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا