ورزشی

کنایه برانکو به منصوریان/ برای بهترین تیم دوم ایران آرزوی موفقیت می کنم!

به گزارش شورا‌آنلاین، برانکو در نشست خبری پیش از بازی با لخویا اظهار داشت: خوشحال و مفتخرم در این مرحله هستیم.متاسفانه بدون تماشاگر هستیم که این برای ما فقدان بزرگی است. صد هزار هوادار فرصت حضور در آزادی را ندارند.فضای بی تماشاگر ورزشی نیست و فوتبال برای تماشاگران بازی می شود. 

برانکو ادامه داد: لخویا در ۵ سال اخیر سه بار قهرمان قطر شده و مستمرترین کار را داشته و طبیعی است تیمی که قهرمان شده تیم بدی نیست چرا که همیشه قهرمانان تیم‌های خوبی هستند. ما در گروه سختی قرار داشتیم و طبیعی است که با بهترین تیم‌ها بازی کنیم. بازیکن کره‌ای این تیم ۲ روز قبل بهترین بازیکن قطر شده و آنها بهترین بازیکن دفاعی را در اختیار دارند. 

وی تصریح کرد: بیشتر از این از کیفیت آنها نمی‌گویم. آنها قهرمان قطر هستند و این موضوع کیفیت آنها را نشان می‌دهد. مشخص است که ما ترسی از حریف نداریم و فقط برای آنها احترام قائلیم. من با بازیکنانم به صورت ویژه صحبت نکردم که حریف خیلی سختی داریم. چون همه آنها وضعیت را می‌دانند. ما بازی سخت و محکمی مقابل لخویا خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: لخویا نسبت به الریان محکم‌تر بازی می‌کند و بازی سختی داریم. انتظار داریم در این بازی که نیمه اول محسوب می‌شود پیروز شویم و مهم است که در بازی اول‌مان گل نخوریم و با برد به بازی برگشت برویم. تیم ما کاملا آماده است و همه بازیکنان به جز کمال کامیابی‌نیا که جراحی کرده آماده‌اند.

برانکو در مورد توانایی لخویا گفت: لخویا تیم خوبی است و قاطعانه قهرمان قطر شده و در لیگ قهرمانان هم قاطعانه صعود کرده است. احترام زیادی برای این تیم قائل هستیم. مثل همه تیم‌های دیگر. باز هم در گذشته هم گفتم که لیگ قهرمانان از نظر فنی یک رده بالاتر از لیگ برتر است و بازیکنان ما از هیچی نمی‌ترسند و اعتماد به نفس خوبی دارند. من هم اعتماد  کاملی به بازیکنانم دارم. طبیعی است که بازی سختی داریم. مثل بازی‌های دیگری که داشتیم اما هیچ دلیلی برای ترس بازیکنانم و از دست دادن اعتماد به نفس‌شان وجود ندارد.

وی در خصوص نبود تماشاگران پرسپولیس در بازی فردا و تاثیرگذاری آن در عملکرد سرخپوشان خاطرنشان کرد: قطعا غیبت آنها تاثیر دارد چرا که در طی فصل دیدید که آنها همیشه یار دوازدهم ما بودند و حتی زمانی که خوب هم نبودیم آنها ما را دور نینداختند و در سطح بالا از ما حمایت کردند. حضور آنها کمک بزرگی برای ما بود اما غیبت آنها فقدان بزرگی است و کاری نمی‌شود کرد. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات منصوریان سرمربی استقلال که گفته بود پرسپولیس تیم دوم پایتخت است، افزود: خیلی تحت تاثیر حرفهای او قرار گرفتم و او نگران این است که ما بدون تماشاگر هستیم. شاید آنقدر ناراحت است که حتی دیشب خوابش نبرده اما من برای استقلال و منصوریان که بهترین تیم دوم جدول ایران بودند بهترین آرزوها را دارم. آنها امروز و ما فردا به جز اینکه برای باشگاه خودمان بازی می‌کنیم معرف ایران هم هستیم و امروز من و بازیکنانم استقلال را تشویق می‌کنیم. 

برانکو درباره اینکه شایعه شده او به سرمربی العین امارات که کروات است، مشورت داده و این موضوع شاید باعث ناراحتی منصوریان شده، تصریح کرد: آنها هموطن من هستند و یک زمان همین‌ها بازیکنانم بودند اما من به آنها هیچ اطلاعاتی ندادم و حتی آنها را ندیدم. حتی می‌توانم بگویم رابطه خوبی با مامیچ و برادرم ندارم. 

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس، مبنی بر اینکه لخویا بهترین خط حمله لیگ قطر را دارد و پرسپولیس هم دارای بهترین خط دفاع لیگ ایران است و این موضوع تقابل بهترین خط حمله با بهترین خط دفاع است و پیش‌بینی شما از بازی فردا چیست،‌تصریح کرد: یادم رفت که بگویم العربی بهترین گلزن لیگ قطر است و شنیدم که مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد و شاید یک بازیکن اماراتی جایی بازی کند. اما آنها از نظر تیمی شرایط خوبی دارند و ما به این موضوع واقف هستیم. از طرفی من به تیمم اعتماد کامل دارم اما وقتی بحث دفاع کردن می‌شود، بهترین دفاع می‌شود باید بگویم اولین مدافع ما مهدی طارمی و مهاجمی است که کنارش بازی می‌کند. من فردا انتظار بازی زیبایی دارم و انتظار دارم که بازیکنان در حد وظایف خود عمل کنند و گل نخوریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه طارمی مقابل خط دفاع مستحکم لخویا کار سختی دارد،‌گفت: طارمی به این دلیل در نشست خبری حاضر شده است که آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا است و طبیعی است انتظارم این است که در این تقابل مهدی برنده شود اما اینکه می‌گویید کار سخت است بله سخت است. لخویا بهترین خط دفاع و استوپرها را دارد. نمی‌خواهم اسم تک تک بازیکنان را بگویم و از آنها تعریف و تمجید کنم اما ما با الهلال که قهرمان عربستان بوده و الریان که پارسال قهرمان شده و الوحده که قهرمان جام حذفی شده بازی کرده‌ایم. ما هم کیفیت خودمان را داریم. 

برانکو در پایان گفت: باز هم می‌گویم یک بار دیگر متاسفیم که هواداران در ورزشگاه حضور نخواهند داشت اما مطمئن هستم بازیکنانم جای یار دوازدهم را پر می‌کنند و هواداران از تلویزیون از دیدن این بازی لذت می‌برند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا