شورای شهر

ادعای عجیب عضو کمیسیون شورا/چمران از اختیاراتی که شورا به قالیباف داده بی خبر است!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین غلامرضا انصاری با بیان اینکه طرح بازنگری اختیارات شهردار در کمیسیون تصویب شده است و قطعا قبل از بودجه در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت گفت: در این طرح پیشنهاد شده است که در اختیارات شهردار که زیاد هم هستند بازنگری شود که این مسئله می‌تواند  در کاهش بروز تخلفات موثر باشد.

انصاری افزود:یکسری اختیارات توسط شورای شهر به شهردار داده شده که بعید میدانم حتی خود رئیس شورا را نیز از این اختیارات خبر داشته باشد ما باید کل اختیارات بازنگری شود و تا حدی که فعالیت  دچار چالش و وقفه نشود و در عین حال سلامت اداری نیز حفظ شود اختیارات بازنگری شود.

وی با ابراز تاسف از حواشی اخیر شورا و پرخاشگری برخی اعضای شورا در صحن علنی با بیان اینکه برخی ادامه حیات خود را در عدم حضور و دلسرد کردن مردم برای عدم حضور پای صندوق‌های رای می بینند گفت: این خوابی است که دیگر تعبیر نمی‌شود چراکه هشت سال کشور در اختیار دلواپسان بود و اتفاقات و مشکلاتی که در حوزه ‌های مختلف پدید آمد  اگر سالها و حتی قرن‌ها در مورد آن نوشته شود به نظر می‌رسد که  باز بخش‌هایی از آن ناگفته خواهد ماند.

وی با بیان اینکه مردم متوجه شدند که عدم حضور آنها در  پای صندوق با از بین رفتن شرایط زیستی در درون جامعه رابطه مستقیم دارد، گفت: قطعا برای دوستان دلواپسی که خواب شورای اول و عدم حضور و استقبال مردم از انتخابات شورای دوم را دنبال می کنند این خواب تعبیر شدنی نیست و سرابی بیش نیست و هر اندازه که بی اخلاقی، هوچی‌گری و جنجال را تداوم بدهند ماهیت خود را برای مردم نمایان می کنند.

انصاری با بیان اینکه وظیفه ما در شورا نظارت،  پرسش  و دفاع از حقوق مردم است گفت: نباید در مقابل کوچکترین حرکت‌های تحقیقی و پرسشگرانه اینگونه برخورد شود چراکه اگر  قرار باشد بررسی و تحقیق نکرده چرا شورا تشکیل شده است؟ و برهمین اساس ما در چارچوب وظیفه اقدامات خود را انجام می‌دهیم و با حفظ ارزش‌، اصول و در سلامت و امنیت کار می‌کنیم و افرادی که خلاف این جریان حرکت می‌کنند در سال ۹۲  و در پای صندوق رای جواب خوبی از مردم گرفتند و مردم با حضور و شناخت عمیق از جریانات سیاسی پاسخ بهتری در انتخابات آتی به جنجال آفرینان خواهند داد.

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا