شورای شهر

واکنش دنیا مالی به پرونده کارواش

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احمد دنیامالی در جریان دویست و سی و  هفتمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه فجر اظهار کرد: امیدوارم با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و به خصوص در جلسه روز گذشته و فرمایشان ایشان در ابعاد مختلف بتوانیم اقدامات لازم را انجام بدهیم.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری در جلسه روز گذشته نکات کلیدی را فرمودند، تصریح کرد: اینکه چگونه بتوانیم این نکات را عملیاتی کنیم بسیار حائز اهمیت است به طوریکه ایشان در جلسه روز گذشته تأکید بر تولید داخل داخلی داشته‌اند.

دنیامالی همچنین به درگیری و نزاع چند روز گذشته فیمابین مأموران شهرداری منطقه ۲ و همچنین کارکنان کارواش در منطقه سعادت‌آباد اشاره کرد و گفت: با شناختی که از هیأت امنای مسجد داریم معتقد هستیم که این افراد مقید به نظام، حکومت و مقام معظم رهبری هستند و قطعاً این افراد نیز راضی نخواهند شد که تبلیغاتی بر علیه نظام داشته باشند و امیدواریم شهرداری تهران اقدامات لازم را برای بررسی ابعاد مختلف این درگیری انجام دهد.

وی همچنین به دستور شهردار تهران جهت بررسی ابعاد مختلف درگیری ایجاد شده اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم که دشمنان از این درگیری سوء استفاده کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پایان از اعضای شورای شهر تهران و شهرداری خواست تا همکاری لازم را برای شناسایی عوامل متخلف این درگیری داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا