شورای شهر

دعوت از وزیر علوم به صحن شورای شهر

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اسماعیل دوستی در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در انتقاد به تذکرات ابوالفضل قناعتی عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران گفت: همه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان آقای قناعتی را دوست دارند که قناعتی در واکنش به این اظهار نظر گفت بنده نیاز به دوست داشتن شما ندارم.

در ادامه دوستی درباره دانشگاه تهران اظهار داشت: باید فرهادی وزیر علوم به صحن شورای شهر بیاید و گزارشی از سطح دانشگاه‌ها و زمین اطراف دانشگاه تهران ارائه دهد که این موضوع به کجا رسیده است و چرا پس از ۲۰ سال هنوز اقدام مثبتی انجام نشده است.

دوستی خاطر نشان کرد: اراضی که در اطراف این دانشگاه آزاد شده است هنوز هیچ اقدام مثبتی در آن صورت نگرفته و طرحی نیز با امضای ۲۱ نفر از اعضای شورای شهر در این خصوص به تصویب رسید که حدود یک سال است هنوز در داخل صحن شورا مورد بررسی قرار نگرفته است.

وی درباره طرح پیاده‌روی لاین غربی خیابان ولی‌عصر از پارک‌وی نیز اظهار داشت: این طرح نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد و انجام شود.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دانشگاه تهران و دانشگاه امیرکبیر طرح خاص خود را دارند و در کمیسیون ماده ۵ طرح‌های آنها تصویب شده است.

در ادامه دوستی اظهار داشت: ما مخالف قناعتی و موافق قالیباف نبودیم و اظهار نظر خاص خود را کردیم که آن نیز مشکلی ندارد. سپس مهدی چمران عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد ما یک واحد و شورا هستیم و باید با هم باشیم که در غیر اینصورت همه ما شکست می‌خوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا