شورای شهر

اسامی تأخیرکنندگان در جلسه شورای شهر تهران اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین دویست و هشتمین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران (هزار و سیصد و سی و نهمین جلسه متوالی) صبح امروز از ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه به ریاست مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران آغاز شد.

در ابتدای این جلسه چمران اظهار داشت: ۲۵ آبان سالگرد درگذشت عالم بزرگوار، محمدتقی جعفری بود که یکی از شخصیت‌های دینی و اسلامی ماست که آثار ارزشمند او برای ما قابل استفاده است.

وی همچنین به ۲۶ آبان‌ماه سالگرد درگذشت حضرت رقیه (س) در شام اشاره کرد و گفت: در چنین روزی عملیات آزادسازی سوسنگرد نیز با دستور حضرت امام خمینی(ره) آغاز گردید.

در ادامه جلسه قاسمی دبیر شورایاری منطقه ۵ گزارشی را از عملکرد شورایاران این منطقه در صحن علنی شورا به مدت ۱۵ دقیقه ارائه کرد.

پس از اتمام گزارش دبیر شورایاری منطقه ۵، عباس جدیدی از ریاست شورای شهر تهران درخواست وقت برای مطرح کردن سوالاتش  از دبیر شورایاری منطقه ۵ ارائه کرد که ریاست شورای شهر با بیان سوالات اعضای شورای شهر تهران مخالفت کرد و تأکید داشت که چنانچه اعضای شورای شهر تهران از دبیر شورایاری منطقه ۵ سؤال دارند، می‌توانند آن را به‌صورت کتبی به هیأت رئیسه ارائه کنند.

پس از صحبت‌های چمران، عباس جدیدی مجدداً درخواست سؤال داشت که این بار نیز مهدی چمران ضمن تأکید بر تأخیر وی و برخی دیگر از اعضاء در جلسه شورا، خاطرنشان کرد: چنانچه زود در جلسه حاضر می‌شدید می‌توانستید سوالات خود را مطرح کنید.

چمران بیان داشت: آقایان عباس جدیدی با تأخیر ۲۸ دقیقه‌ای، شجاع‌پوریان ۳۴ دقیقه‌ای، رضازاده ۳۲ دقیقه‌ای، سروری ۲۸ دقیقه و خانم آباد با تأخیر ۲۵ دقیقه‌ای در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران شرکت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا