مدیریت شهری

چمران: شهرداری جامعه هدف مناسبی را برای «یاد یار مهربان» انتخاب کرده است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران با اشاره به برگزاری جشنواره یاد یار مهربان اظهار داشت: شهرداری تهران در برگزاری جشنواره یاد یار مهربان دانش آموزان را مدنظر قرار داده است که می‌توان گفت انتخاب درست و مناسبی بوده چراکه آنها می‌‌توانند در گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه و خانواده اثربخش باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری جامعه هدف مناسبی را برای برگزاری این جشنواره انتخاب کرده است، گفت: با توجه به اینکه توجه به مقوله کتابخوانی در جامعه مغفول مانده و مطالعه کردن آن طور که باید در برنامه‌های روزانه افراد قرار ندارد لازم است برنامه‌های مناسبی برای توسعه و ترویج این فرهنگ صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اقدامات شهرداری تهران در این حوزه می‌تواند در بخش‌هایی از جامعه اثرگذار باشد. در واقع این نهاد بر اساس سهمی که در این خصوص دارد، قدرت نفوذ خواهد داشت. بنابراین سازمان ها و دستگاه‌های دیگری که در این زمینه مسئولیت‌هایی بر عهده دارند نیز باید نسبت به انجام اقداماتی برای فرهنگسازی در راستای افزایش سرانه مطالعه فعالاتر شوند.

چمران با بیان اینکه هر اقدامی که به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک کند ارزشمند است، خاطرنشان کرد: امیدوارم برگزاری این دوره از جشنواره یاد یار مهربان تجربه خوبی برای برگزاری بهتر و مفیدتر آن در سال‌های آتی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا