شورای شهر

انتقاد چمران به اظهارات روز گذشته دبیر

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران در حاشیه دویست و بیست و سومین جلسه شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی مطالب در خصوص وجود فساد در شهرداری تهران نیز عنوان کرد: بحث فساد و نظایر آن مسائل بسیار پیچیده و شرعی است که به همین سادگی نمی شود افرادی را متهم کرد. هرچند که ما عادت کرده‌ایم به راحتی و سادگی برای دیگران حکم صادر کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه در دادگاه‌ها نیز قبل از اینکه اتهام فردی ثابت و محکوم شود طرح چنین بحث‌هایی خلاف قانون است و حتی نام فرد هم در رسانه‌ها درج یا عنوان نمی شود، تصریح کرد: تا زمانی که محکومیت پیش نیاید و تا زمانی که رای دادگاه در قالب حکم صادر نشود کسی اجازه ندارد چنین مطالبی را مطرح کند.

 

وی با اشاره به اینکه اعضای شورا همگی در شرایطی هستند که به خوبی مسائل را درک می کنند و از سطح آگاهی بالایی برخوردارند و وظایف خود را به خوبی انجام می دهند، افزود: در دوره چهارم بیش از دوره های گذشته تصویب طرح‌ها و لوایح سخت و زمان بر و تخصصی تر شده است، چراکه تعداد اعضاء بیشتر شده و در نتیجه نظرات افزایش یافته که جمع آوری تمامی این نظرات نیز بسیار سخت تر شده است.

 

چمران با تاکید بر اینکه چهارمین شورای شهر تهران بیشتر فکر و وقت و انرژی می برد، با طرح چنین نظریه‌هایی مخالفت کرد و از عملکرد تمامی اعضاء تقدیر و تشکر کرد و گفت: شورای شهر تهران هم اندازه مجلس شورای اسلامی جلسه دارد، آنهم بدون تعطیلات کاری که در مجلس روال است. بنابراین تلاش همگی اعضاء مورد احترام است.

 

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ممکن است یکی از اعضاء در یک سری مسائل به دلیل کمیسیونی که به آن تعلق دارد بیشتر ورود کند، تصریح کرد: در مسائل حسابرسی به شخصه به عنوان عضو و رئیس شورا همواره در جریان آخرین اصلاحات و نظرات قرار دارم. بنابراین در مسائل مالی و تنظیم برنامه و بودجه دقت خاصی داریم. هرچند که برخی دوستان در قبال سایر اعضای شورا لطف می کنند که به هر حالت باید پذیرای این لطف باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا