شورای شهر

چمران:دولت هنوز بودجه مترو را نداده اما می‌گوید فلان شهر را هم به تهران وصل کنید!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران در آغاز سیصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: تروریست‌ها و کشورهایی که به آنها کمک می‌کنند جز اینکه کودکان یمنی را به خاک و خون بکشند و شیعیان بحرین را به سلابه کشیده و زیر شکنجه قرار دهند، کار دیگری را انجام نمی‌دهند.

وی افزود: کشورهایی مانند آمریکا، اسرائیل و عربستان عده‌ای را به نام اسلام به داعش و دیگرگروه‌های تروریستی وصل می‌کنند تا به اسلام واقعی خدشه وارد کنند. البته این تلاش آنها بیهوده است.

چمران گفت: باید همه مسلمین با هم متحد شویم و این اتحاد برای اسرائیل،‌ انگلیس و دیگر کشورها هم پیمان آنها نامیمون است و آنها هر کاری انجام می‌دهند تا این اتحاد شکل نگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهر حلب سه سال است در آتش می‌سوزد و دیگر چیزی از شهر باقی نمانده است ولی به‌زودی به صورت کامل آزاد خواهد شد و این نشان از اراده یک ملت بزرگ است.

وی درباره افزایش جمعیت شهر نیز اظهار داشت: سال‌هاست این بحث‌ها انجام می‌شود ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.

چمران گفت: دولت هنوز بودجه مترو را نداده است ولی از سوی دیگر می‌گوید فلان شهر را هم به تهران وصل کنید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: بعضی از روستاها به خاطر بی‌آبی و بیکاری، خالی از سکنه شدند و اهالی آنجا به شهرها آمده‌اند.

وی افزود: کمیته‌ای که قرار است با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود به جای اینکه به مسائل سیاسی بپردازد به مسائل اساسی شهر بپردازد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا