شورای شهر

انتقاد کاشانی به شهردار به دلیل عدم حضور در صحن علنی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حبیب کاشانی در جریان یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر تهران نسبت به عدم حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران جهت ارائه ادامه گزارش در خصوص طرح ارتقای کیفیت زندگی در مرکز تاریخی تهران واقع در منطقه ۱۲ شهرداری (پروژه شهید هرندی) انتقاد کرد و اظهار داشت: طبق دستور جلسه امروز می‌بایستی شخص شهردار در جلسه حاضر می‌شد که متاسفانه آقای قالیباف از حضور در جلسه امتناع کردند.

وی ضمن گلایه از عدم حضور شهردار تهران در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: این موضوع حتما بایستی بررسی شود و دلیل آن به اطلاع اعضا برسد.

به گزارش فارس، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به اعتراض و گلایه کاشانی خاطر نشان کرد: در جلسه گذشته شخص شهردار در صحن علنی حاضر و گزارش کاملی را مطرح کرد.

وی تصریح کرد: در این جلسه نیز سایر معاونین شهرداری تهران از برنامه‌ها و طرح‌های خود در منطقه ۱۲ خواهند گفت: که البته همه موارد با هماهنگی شهردار تهران خواهد بود.

به گزارش فارس، در ادامه جلسه و قبل از ارائه گزارش طرح ارتقای کیفیت زندگی در مرحله تاریخی تهران (منطقه ۱۲) و به ویژه پروژه شهید هرندی از سوی معاونین شهرداری تهران از سه نفر قائم‌مقام ذی‌حساب شهرداری‌های ۴، ۱۱و ۱۳ تجلیل شد که البته تقدیر و تجلیل از سوی برخی از شورا مورد انتقاد قرار گرفت.

دنیامالی ضمن تاکید بر اینکه دلایل این تجلیل و تقدیر بایستی مشخص و معلوم شود خاطر نشان کرد: اگر کار به این شکل پیش برود در آینده سایر کمیسیون‌ها نیز افراد مرتبط با کمیسیون خود را شایسته تقدیر می‌دانند.

 علیرضا دبیر در پاسخ به انتقاد مطرح شده از سوی دنیامالی تصریح کرد: این افراد بر اساس شاخص‌های مدنظر مورد تجلیل قرار می‌گیرند و قطعا تشویقی و ترغیبی برای سایر ذی‌حسابان شهرداری خواهند بود.

وی اضافه کرد: افرادی که مورد تجلیل و تقدیر خواهند بود کسانی هستند که عملکرد خوبی را در حوزه کاری خود داشته‌اند و در واقع انحرافی از بودجه در کارشان نبوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا