شورای شهر

اعتراض حکیمی‌پور به عدم حضور قالیباف و ترک جلسه شورا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  احمد حکیمی‌پور عضو شورای اسلامی شهر تهران به دلیل عدم حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران در جلسه بررسی لایحه بودجه ۹۴ شهرداری تهران این جلسه را ترک کرد.

وی با تأکید بر اینکه بارها اعلام کردم که بر اساس ماده ۲۶ قانون شهرداری‌ها در زمان بررسی بودجه باید شهردار حضور پیدا کند گفت: عدم حضور شهردار در جلسه امروز خلاف مقررات و قوانین بوده و بنده به همین دلیل جلسه را ترک می‌کنم.

وی افزود: من در جلسه غیرقانونی شورای شهر حضور نخواهم داشت و به همین دلیل اعتراض دارم.

پس از اظهارات حکیمی‌پور، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهردار تهران در زمان تقدیم لایحه بودجه ۹۴ شهرداری تهران در جلسه شورا حضور پیدا کرد گفت: در جلسات بعدی و بر اساس قوانین و مقررات معاونین و مدیران شهرداری می‌توانند در جلسات به بررسی لایحه بودجه حضور پیدا کنند و نظرات خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته نیز کار به همین منوال انجام شده است بیان داشت: سال گذشته نیز در زمان بررسی لایحه بودجه همین طور بود که کسی چیزی نگفت ولی امسال که بنده مجدداً به ریاست شورای شهر انتخاب شده‌ام این موضوعات مطرح می‌شود.

در زمان خروج حکیمی‌پور از صحن علنی شورا تعدادی از اعضا از جمله حقانی، دنیا مالی، تندگویان، حافظی، مختاباد از حکیمی‌پور خواستند جلسه را ترک نکنند ولی وی به کار خود اصرار و در نهایت جلسه را ترک کرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا